Aprilbebis 2012
Jupp. Illamåendet har planterat sig här med och nu knaprar jag lergigan, sjukt trött är jag också! Hoppas dock det är vanligt gravillamående!!
Jupp. Illamåendet har planterat sig här med och nu knaprar jag lergigan, sjukt trött är jag också! Hoppas dock det är vanligt gravillamående!!
Ja spökveckor kommer senare typ mellan v 14 och 20 eller så... Något sådant iaf :) skönt att du mår bra milljor! Det är bara att tacka och ta emot säger jag!!
Sockerbrallan: ah såg dig på någon tråd bim september, och då kopplade jag inte riktigt. Men nu förstår jag. Vad tråkigt!!! Lycka till nu med nästa försök!
Citrus: vad skönt att det är ett foster där inne!! Grattis efter er ovisshet! Ang illamående, har du fått tex lergigan? Jag äter det just nu... Vet inte om det hjälper så bra dock. Kräktes till v 26 med de två första barnen. Med nr 3 var jag sängliggande från v 7 till 37 och kräktes upp till 20 ggr per dag när det var som värst. Fick ligga på sjukhus 10 veckor, hade usla värden. Men har du ingen medicin så prata med bm. Ät lite och ofta, hårda och kalla saker. Frukt, grönsaker, knäckebröd. Idag ska jg köpa ingerfära för det har jag hört ska vara bra för illamående. Jag hoppas att denna grav inte blir lika illa som förra! Och förstår dig, illamående gör att man tappar glöden och man blir inte sig själv och man vill bara att det ska vara lugnt runt sig.
Simpan: det är några veckor där man knappt känner att man är gravid. Illamåendet är oftast över för de flesta, magen är inte lika svullen och de flesta symtom har lixom avtagit. Då kan många bli rädda för de känner sig inte gravida helt plötsligt men detta är helt normalt!
Simpan: hur mår du nu förresten? Usch här mår jag pyton också... Käkar lergigan nu och har inte kräkts ännu men ligger i luften.. Hoppas det är vanligt gravillamående nu. Hoppas ditt elände blir bättre snart!
Milljor: oj vad gripande film!förlorade min pappa i cancer när jag var i tonåren. Och min vän för några år sedan bara 35 år gammal. Fruktansvärt!
Angiie: men du är väl inte över v 12? :) antingen har du inte fått dina symptom ännu eller så har du lätta första veckor ;) men man säger aldrig att spökveckor är innan v 12 iaf, beror nog på att de allra flesta mår illa och är uppsvullna och hårda i magen. Men vissa få mår som prinsessor hela tiden och då blir det väl någon form av spökgrav iofs ;) ist för spökveckor.
Mår också tok illa!!! Dag som natt, knaprar lergigan. Känner mig helt klubbad. Imorgon har jag ett viktigt möte jag måste åka kommunalt till som tar en timme och vet fasiken inte hur det ska gå. Jobbar hemifrån annars men då och då kommer ju dessa möten. Det är bara att fixa. Och vad mysigt storebrorM med hjärtat :)
Vicky: compen är ok, men vanlig lergigan blir man deckad av. Testade båda förra grav plus ytterligare tablett och suppar faktiskt. Kräktes till v 37 Och låg 10 v på sjukhus :( men du.. Seaband har inte funkat på mig. Men testa ingerfära, det ska vara bra mot illamående. Sen om det är svårt att äta drick näringsdryck sakta, det har jag nu på mornarna. Och glöm inte resorben, för får du inte bukt på västka och salter så ger sig inte illamåendet. Hoppas det lättar!! sen hårda saker morötter äpplen gurka är skönare att äta när man mår dåligt. Skit i varm mat.