Aprilbebis 2012
Nina: saltvatten och vanlig pool är ingen fara :) men man ska undvika bubbelpooler!
Nina: saltvatten och vanlig pool är ingen fara :) men man ska undvika bubbelpooler!
Cherstin: men vad säger du! Usch vilken sits :( vet inte vad jag ska säga! Kram!!!
Kendi: jag är 30 år och min bm tyckte inte jag behövde. Är från 35 de rekommenderar sen har jag hört att det kan ge tvetydiga svar ibland och då kan det bli jobbigt.
StorebrorM: beklagar :((
Johanna håller med, låter som foglossning. Jag har det redan också. Och känns som någon sparkat mig rätt mellan benen. Fick gå med kryckor från v 10 i två graviditeter, verkar bli min tredje nu, men med ettan slapp jag kryckor fast jag hade ganska ont då också.
Johanna: prata med bm, beror ju på hur illa det blir men jag fick väldigt illa i tidiga veckor. Är hormonellt. Jag använde ett bälte som jag fick av sjukgymnast, kryckor och tens. Samt värktabletter. Sen får man försöka ta det lugnt. Korta steg, helst tomtesteg och inga konstiga vändningar. Man luckra upp mer med belastning. Men är ju lättare sagt än gjort att ta det lugnt.. Har tre små barn och man kör på så gott det går. Det du gör under dagen får du tillbaka på kvällen kan jag säga :/
Milljor: jupp! I v 10 med två barn gick jg med kryckor. Är hormonellt! Inte kul men vad göra?
Var på ul idag, fick se litet pyre sprattla som en tok och hjärtat slog. Nu känner jag mig mer till freds :) mår också bättre nu! Fast jag går in i v 11 på måndag.
Älskade T: men nej :( massa kramar! Har också otroligt ont i magen vissa dagar men är tarmarna och trög mage som spökar. Inget blod. Blod vill man inte se :( hoppas för dig ändå!
Jag har använt nässpray i 15 år dagligen... Inga föreläsningar vet exakt hur bad det är. Men ja jag blir mer täppt i grav, och använder så klart näsdroppar ;)