Tokstolla skrev 2011-11-06 08:33:38 följande:
Tjejer, vill ni berätta hur det är för er?
Jag har haft massor av krämpor som nu är borta (dessa krämpor hade jag även HELA förra graviditeten) och min mage växer NOLL... När jag gjorde mitt KUB.test så visade det sig att jag har moderkakan i framvägg så jag känner inget ännu och jag tycker väl iofs inte att det kanske är så konstigt trots att jag kände redan i v15 med sonen. Jag har bara verkligen fått för mig att den blivande bebisen inte lever längre

. Att jag dessutom har utslag över hela kroppen gör dessutom att jag tror på att jag bär på ngt konstigt som barnet inte överlevt ifrån =/.
Och jag stör mig verkligen på att magen inte vuxit eftersom den var jättestor när jag väntade min son (första barnet). Och det är främst när jag ligger ner jag tänker på. Den där lilla kulan som borde sticka ut, men jag är typ platt =(
Aaaah! Tror jag blir galen =(
Nämen Tokstolla då, fy vilken hemsk känsla. Jag är också typ platt.. Känner inget och alla mina symtom är som bortblåsta (v.17). Känns som man inte är gravid längre.. men det är väl detta som kalla s spökveckor? Jag har haft många blödningar genom hela graviditeten och nojjan för det..
Förstår att du blir orolig när du kan gämföra med förra graviditeten. Men kan man inte få komma in till MVC och lyssna på hjärtljuden om man är orolig? Jag ska dit kommande vecka för att ta nya blod-prov, tänkte passa på o fråga BM om hon vi kan lyssna på hjärthjuden.
Du ska se att allt är som det ska med lilla livet i magen :) När har du RUL?
Kram till dig!