• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Ninnenanne

Idag har jag känt bebis massor! Hi, känns skönt och lugnande att det är nåt som rör sig där inne nu :)

Jag har fått dille på clementiner. Äter flera om dagen!! Galet.. Skäms

Lepanden: Kiwi ska ju vara bra mot hård mage också :) 

Live, love, laugh 
  • hapinez

Hejsan alla blivande mammor Glad   Jag undrar om jag får hoppa in i eran tråd? Jag ska ha BF den 20 april om allt kommer gå bra. Jag är precis ny här på familjeliv och detta är mitt första inlägg. Skulle vara jättekul och skönt och få prata med er om allt som sker. Detta är mitt första barn Glad.
    Hade ett missfall i juni.

Grattis till er alla och era graviditeter Hjärta

• godistroll
    Ztarduzt:  Välkommen!  
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • funnybunny84

Ztarduzt:  Välkommen! Glad

här händer det inte så mkt i min graviditet, har inge gravrings än och tiden känns som att den går så sakta!
    går och längtar till den 2 december då vi ska på ultraljudet!
    längtar efter att få känna första sparken.....

• godistroll

På kallelsen som vi fick här i Västerbottenslän stog det att det ej var till för att könsbestämma. Så det blir spännande och se om de vill tala om för oss. Förra graviditeten gjorde jag UL i Västernorrland och de talade om!

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Anilo

Det stod på lappen vi fick om ultraljud att det inte var till för att kolla kön men det var inte nåt problem att få veta.
    Västerås bor jag i.

• emeilee

Åhh såå roligt att läsa om era lyckade RUL!! :) Själv har jag en hel vecka kvar tills vi ska på vårt. Vi såg ju lill*n i v10 men det är ju 10v nästa v så vi hoppas innerligt att allt är bra där inne. Magen växer så något finns iaf. ;)

Har dock inte kännt några stötar eller liknande som skulle kunna vara bebisen som gör sig tillkänna. Intalar mig att det är mitt underhudsfett som är ivägen Tungan ute

Svar på tråden Aprilbebis 2012