• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • 200701tös

Silvana10 jaobbigt med det beskedet. Men det viktigaste är bebisen som mår bra( glöm inte det). Hoppas att du känner dig bättre snart och får möjlighet o resa en annan gång.

På ultraljudet har det alltid varit förbjuden  att ha barn med och det står på lappen som vi fick hem.

• grästuva

Man har rätt att lämna barnen tex tidigare för läkarbesök så hör med eran förskola

• godistroll

Ang syskonens reaktion, dom är för söta! Lillan brukar dra upp min tröja och titta på magen och säga att lillebror är borta! Ser inte han!

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Aaglars
    Karisma skrev 2011-11-10 08:42:29 följande:
    På lapparna jag alltid fått hem vid rul så har det stått pga att peronalen vill ha lugn och ro då de måste kunna koncentrera sig så ser det helst att inga barn följer med. Men förstår de som har totalt barnförbud. Bara jobbigt för de föräldrar som inte hittar barnvakt.

En av mina arbetskamrater var tvungen att lämna sitt ul då det var så försenat och han var tvungen att hämta sina barn. Jag sa åt hon att han skulle ha ringt mig. Vi umgås inte mkt men jag har träffat hans barn och 2 av dem går skola med min äldsta. Han sa han inte trodde jag hade möjlighet. Så man ska alltid fråga, jag hade hämtat hans barn på skolan. Kanske vet ni av ngn snäll arbetskmrat som kan passa barnen en stund. Lr föräldrar till andra barn på förskolan 

/K
    Fy vad trist att behöva lämna UL
    Ja vi ska fråga om vi får lämna 3åringen 1h tidigare på förskolan den dagen, så kan jag ju hämta tidigare på em. Men den yngsta vet vi inte ännu...Han har inte börjat på förskola ännu. JAg har en kompis jag ska fråga. Så får vi se...
    Tack för tipsen
  • Aaglars
    grästuva skrev 2011-11-10 10:21:38 följande:
    Man har rätt att lämna barnen tex tidigare för läkarbesök så hör med eran förskola
    Vår yngsta har inte börjat på förskola ännu.

Silvana10!
    Såfruktansvärt jobbigt för dig. Hoppas nu verkligen att operation och läkning går bra. Thailand finns kvar Och underbart att bebisen mår bra. KRAM{#emotions_dlg.flower}
  • Aaglars
    juskus skrev 2011-11-10 09:22:33 följande:
    Jasså, visste inte att det fanns som förbud på vissa landsting utan trodde bara det va en rekomedation, vissa har ju verkligen ingen chans till barnvakt, lite jobbigt att behöva åka själv.
    Ja det var så himla trist när vi skulle göra UL med 2:an. Då fick maken och dottern stanna i väntrummet
  • godistroll

Känner sån lycka idag, helt utan anledning! Men såå härlig känsla!!

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Skattkistan

Grattis till alla lyckade rul! Känns som det bara är jag kvar, men den som väntar på nåt gott...

• hemmakatten
    Skattkistan skrev 2011-11-10 16:39:07 följande:
    Grattis till alla lyckade rul! Känns som det bara är jag kvar, men den som väntar på nåt gott...
    Nej, vi är många kvar så du är inte ensam. Vi får stå ut tillsammans:)
  • Tokstolla
    Skattkistan skrev 2011-11-10 16:39:07 följande:
    Jag har mitt den 24e november =)
Svar på tråden Aprilbebis 2012