• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Vi har ul den 24/11 så du e inte ensam kvar

• godistroll

Jag har också väntan kvar innan ul 30/11 är det vår tur!! :)

• Hemlighet

Hoppar in här ja:)
    Bf den 24/4 -12. Har en dotter som är född 22/4 -09 :)
    Har RUL den 22/11, nervös och längtar som bara den. Men har varit på kub/ nupp och då såg allt bra ut:)

• klemma

Mitt RUL är nästa vecka, den 17.e. Pendlar mellan att vara supernervös för att något ska vara fel och nyfikenhet för vem som bor där inne :) Nu känner jag buffar från den lille/lilla ordentligt varje dag, väldigt mysigt! Vecka 18+2 idag.

Ha en bra dag allihop och trevlig helg!!

• Lovis 1

silvana10: Usch stackars dig, jobbigt! Skönt så klart att bebben mår väl!

Igår var jag på mitt ul, det var ett litet större ultraljud även i 4D, har någon annan av er fått se bebben i 4d? Det var i färg och form, alltså som en "vanlig bild" och inget svartvitt kornigt... Bebben mådde väl och jag ska tillbaka i v 32 för samma ul igen. Det var en överläkare som gjorde detta (eller to 2 st) för min förra tös, Stella, 2.5 år, föddes med en ovanlig svår tarmsjukdom. Därför känns det fint att de erbjuder extra kontroller...

Han var ingen höjdare på att skriva ut bilder men jag fick med mig 4 st.

Jag har inte känt en enda spark, ev ngt fladder, svårt att säga, detta är mitt tredje barn och jag kan inte erinra mig om att jag känt så här lite förut, givetvis var ett fint ul skönt att få då!

kram på er o trevlig helg!

• emeilee

Är idag 18+4, tiden bara rinner iväg känns det som. Nästa torsdag är det dags för våran del att gå på RUL. Ska bli spännande, är lika nojjig denna gången som jag var inför VUL. Inte kännt någon spark som jag kan säga är just rörelse från bebis. Längtar tills dess :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012