• Milljor

Aprilbebis 2012

Angiiee skrev 2011-08-12 07:00:00 följande:

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
    Supergravid skulle jag säga :)
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 07:10:20 följande:
    Tjejer kan ni hjälpa mig med en sak?
    Jag vet inte när jag ska räkna med att min mens började.
    Fredagen den 15e juli fick jag typ lite blodblandade flytningar som upphörde efter några timmar och det fanns inget blod i sikte förrän på lördagen. Då blödde jag mer normalt (kom igång sakta men ändå klarrött). 
    Så när var sista mensens första dag? Fredag eller lördag?

Jag skulle också räkna från fredag!
  • Milljor
    Angiiee skrev 2011-08-12 09:30:59 följande:
    :D:D:D , tycker bara de är så tidigt, hade ägglossning den 3/8 och plussar 6dar efter. Lite svårt att ta in :)
    Oj så tidigt du måste absolut vara en riktig hormonproducerare :) eller så är det kanske  2 där inne hihi
    Grattis!!!!
  • Milljor
    Angiiee skrev 2011-08-12 09:36:44 följande:
    2 ?!?!? my goodness 2 st, skulle dock inte förvåna mig, killens sida finns de tvillingar samt min morfar har en tvilling.....
    Hahaha är det sånt? då har ni ju anlagen i släkten :) Jag tror men är inte helt säker att är man gravid med tvillingar så stegrar hcg snabbare.....så vem vet kanske är det två små frön där inne!?

Har du ringt BM ännu? Jag skulle nog ringa direkt och be om tidigt vul......:)
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:05:10 följande:
    Asså, de kan ju se att din livmoder har börjat förbereda sig men tror inte att de kan se så mkt mer. Det är ju trots allt bara 1mm .
    Håller med det är ju väldigt tidigt men kanske om 1-2 veckor.... jag vet att jag varit så tidigt som 4+5 och då syntes det att det var något där dock väldans lite :)
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:20:35 följande:
    När jag väntade sonen gjorde jag ett VUL pga blödningar i v5+2 och då sågs endast gulesäcken då min son hade gömt sig bakom. Veckan efter (6+3) kunde vi se att hjärtat hade börjat slå. =)
    Åh hörde du hjärtat i 6+3????

ska ju på vul näst afredag då är jag i 6+3......hoppas så inneligt att vi får se hjärtat slå! Skulle bli så verkligt då :)

Min sambo ska följa med då också...tror de är bra så han verkligen förstår att det är " på riktigt" :)

Har era respektive följt med på första vul?
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:52:14 följande:
    Vi kunde inte höra det utan vi såg att det slog.

Min man har följt med på nästintill alla besök.
    (Jag går på specmvc så det blir väääldigt många)  
    Jag är nöjd om jag ser det slå :) räknar ner tillnästa fredag.....tiden går ju så långsamt!
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 11:14:09 följande:
    Jag har ännu inte sagt ngt till min  
    (Han tog vårt förra mf för hårt så jag tänkte vänta lite iaf) 
    Åh har du inte? Att du klarar att hålla dig.....skulle jag nog inte kunna :) men förstår om han tog MF hårt
  • Milljor
    MissMollis skrev 2011-08-12 11:28:09 följande:
    Men va faaaaan!!!! (ursäkta) Nu har jag oxå fått en blödning, ljusrött/rosa och är en vecka över bim idag.... Jag orkar fn inte med ett nytt mf. Siitter o väntar på att BM ska ringa upp känns som en evighet! fy!
    Men åh lider med dig vet precis hur du känner dig. När jag fick mitt mf i somras.....satt jag med och vänta vid telefonen tiden går så sakta :( Håller verkligen tummarna att det inte är ngt mf utan bara en blödning som kan komma. *styrkekram*
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 11:53:21 följande:
    Måste hålla mig då min man har lätt att gå in i depressionssvackor och har är på väg upp från en så att säga något nu som inte går bra är ju som att göra honom en björntjänst. Däremot har jag berättat för min mamma och min mormor.  
    Vår första grav. slutade i mf i v7.
    Nu är jag i v5.  
    Då gör du nog klokt i att hålla tyset ett tag till! Starkt gjort av dig
Svar på tråden Aprilbebis 2012