• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

På tal om ovanliga pojknamn så har vi nästan bestämt att pojken i magen kommer få heta Leonell det finns 12 män och 2 kvinnor som heter det i Sverige

• Tokstolla

Vi vill också ha ett hyffsat ovanligt namn till vår blivande pojke men inte så ovanligt att folk rynkar på näsan eller vrickar tungan när de ska uttala namnet. Så vi håller oss till de namn som färre än 1000 bär på.

• Liteniapril

Nu får ju inte vi veta om det är en pojk eller flicka, men av någon anledning har vi fått för oss att det skulle vara en pojk. Det namn vi är lite sugna på var det visst 7635 personer som hade som tilltalsnamn, så det var väl inte så originellt. Det flicknamn jag är mest sugen på (men inte sambon) heter 10615 flickor i tilltalsnamn...

Känner mig väldigt "mainstream" nu :)

• Liteniapril

Fast tog jag en alternativ stavning på flicknamnet (som egentligen är att föredra) var det visst bara 589 som heter det som tilltalsnamn, så det känns ju lite bättre :)

• godistroll

Nu har även vi varit på ultraljud, allt såg bra ut så det var en underbar känsla. Och jag som vart så säker på att det är en flicka i magen får nog tänka om verkar som att vi också väntar en pojke!!! Känns spännande.
    Blev dock flyttad en vecka bak så nya BF är 6/5 men jag hoppas jag får hänga kvar här ändå fast jag inte väntar en april bebis längre?? 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Aaglars

Godistroll

Grattis t pojken!

Oj, en hel vecka framåt Vilken vecka är du i nu då?

Klart du ska hänga kvar här!!!

• godistroll

Vecka 18 igen.. 17+3 idag.. Kändes lite trist att "göra om" en vecka men de är ju värt det. Men man hoppas ju alltid att det ska vara åt andra hållet!

• Aaglars

Min tur i morgonbitti Längtar sååå mycket! Det spelar ingen roll att det är tredje barnet- lika spännande ändå-:)

• godistroll

Åå vad kul, ja spännande är de verkligen att få se att det växer ett litet liv i en, att det inte bara är gaser eller så..!

Ne funderar på att ta en tupplur innan lunchen.

• Thelma08

Grattis godistroll
    Vet hur det känns och bli flyttad vi blev flyttar fast 13 dagar från den 19/4 till den 2/5.
    Jag hänger med kvar här i denna tråden känner på mig att det blir en april bebis. Har kännt på mig att han kommer innan den 19 men vi får väl se.
    Väldigt många pojkar i april

Svar på tråden Aprilbebis 2012