• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Aaglars
    Thelma08 skrev 2011-11-30 10:24:31 följande:
    Grattis godistroll
    Vet hur det känns och bli flyttad vi blev flyttar fast 13 dagar från den 19/4 till den 2/5.
    Jag hänger med kvar här i denna tråden känner på mig att det blir en april bebis. Har kännt på mig att han kommer innan den 19 men vi får väl se.
    Väldigt många pojkar i april
    Jag födde en pojke i april förra året
    Har ju även en flicka - så nu när jag har en av varje kvittar det verkligen vilket kön den tredje har
  • Evli

Har ett obehagligt sug i magen och illamående som ligger över mig, är hungrig men inte alls sugen på något :/
    Va gör man?
    Så jobbigt!

Grattis alla små pojkar, verkar verkligen bli en pojkmånad i April :D 

• emeilee

Haha, tycker det är jätteroligt att läsa om Era namnteorier. Själv struntar jag fullständigt i om en miljon skulle ha samma namn. Huvudsaken är ju att bebis passar i namnet när den kommer ut och att vi som föräldrar gillar det.

Har inget emot ovanliga namn eller annorlunda stavningar. Det enda jag brukar ha i baktanke är hur det uppfattas när jag/barnet bli på äldre dagar. Men vi har alla olika åsikter och kommer alltid att ha :)

• funnybunny84

ja då har man gått halvvägs (v20) och jag har känt dom första sparkarna!
    och nu har vi äntligen kommit överens om både pojknamn och flicknamn.

har ni andra bestämt namn än?

• godistroll
    Thelma08 skrev 2011-11-30 10:24:31 följande:
    Grattis godistroll
    Vet hur det känns och bli flyttad vi blev flyttar fast 13 dagar från den 19/4 till den 2/5.
    Jag hänger med kvar här i denna tråden känner på mig att det blir en april bebis. Har kännt på mig att han kommer innan den 19 men vi får väl se.
    Väldigt många pojkar i april
    Det är inget kul då man tror man gjort bort de veckorna men hipp så hade man inte det! :-P Snopet!

Vi är nog klar med namn, hade både pojk och flick namn redo! :) 
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • TusenTankar

Blir avundsjuk på er alla som redan hittat bra namn ni gillar och kommit överens om! Här är det än så länge bara jag som funderat känns det som, och inget känns riktigt bra och de namn jag gillar har sambon absolut inte gillat. Killnamn har vi inte kommit på ett enda! Det är viktigt för oss att det passar lika bra på engelska som på svenska och är lätt att uttala rätt när man ser det på papper.

• Aaglars
    emeilee skrev 2011-11-30 11:13:53 följande:
    Haha, tycker det är jätteroligt att läsa om Era namnteorier. Själv struntar jag fullständigt i om en miljon skulle ha samma namn. Huvudsaken är ju att bebis passar i namnet när den kommer ut och att vi som föräldrar gillar det.

Har inget emot ovanliga namn eller annorlunda stavningar. Det enda jag brukar ha i baktanke är hur det uppfattas när jag/barnet bli på äldre dagar. Men vi har alla olika åsikter och kommer alltid att ha :)
    Samma här! Struntar totalt i om 1person eller flera milj. har det namnet - huvudsaken är ju att det är ett namn vi tycker om!!!
  • juskus

Mycket pojkar, men vi väntar vår tredje tjej, hihi, tycker namn är supersvårt denna gång... Va hos Bm idag, 109 i järnvärde, kanske inte så konstigt att jag är såååå trött, fler som är väldigt trötta?

• juskus

Oj inte meningen med den arga gubben, haha jädra telefon, lycka till ni andra som fortfarande har kvar sitt rul, jag vill ha ett till:) kunde inte alls njuta av mitt tyvärr

• hemmakatten

Ska bli intressant att se mitt järnvärde, ska till BM nästa gång 9/1, inte varit där sedan i slutet av september då.. Känns långt emellan! Hade lågt järnvärde då men hon sa inte hur lågt konstigt nog, bara att jag behövde börja med järntabletter. Och jag var dum nog att inte fråga men tänkte inte på det då!

Svar på tråden Aprilbebis 2012