• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • grästuva

Karisma fk kan vara lite sega ibland men ring om några dagar och fråga, har man tur kan dom kolla ärendet medans man sitter i telefonen

• Karisma
    grästuva skrev 2011-11-30 20:18:38 följande:
    Karisma fk kan vara lite sega ibland men ring om några dagar och fråga, har man tur kan dom kolla ärendet medans man sitter i telefonen

Verkar som man måste vänta till dag 15 då fk tar över sjukskrivningen. Man kan visst skriva in på mina sidor på fk för att skynda på ärendet iaf en vecka. :) Har förstått det som att jag då ska skriva och berätta varför jag inte kan arbeta. Sjukintyget är som sagt redan inskickat till fk. Får ringa någon dag efter att jag själv skrivit och peppa dem att skynda på. :P Kommer inte sakna pengar förrän sista januari då vi har förskottslön på mitt jobb.

/K
  • grästuva

Vad skönt att det inte brinner i knutarna ekonomiskt men självklart vill man ändå ha svar så snabbt som möjligt så man slipper oro sig för att inte få det godkänt.
    Tror dock inte det kommer vara några problem att få det godkänt av fk, håller tummarna för det  

• grästuva

Theo blev överlycklig över nyheten att han ska bli storebror igen, han dansade runt här hemma i vardagsrummet. Hela kvällen har han varit alldeles lyrisk och pratat om allt han vill göra och visa bebisen.
    Min fine skrutt Hjärta 

Nästa vecka ska vi till BM och han ska få följa med och lyssna på hjärtljuden. 

• TusenTankar

Grästuva - å va mysigt!

Är det många av er som inte känt några sparkar eller "fladder" än? Jag är i v 19 och inte känt någonting än, men har moderkakan i fram.. Men ändå! Hihi, går och känner efter hela tiden... Är ju så mysigt när man läst om alla er andra som känt bebisen.

Nu ska jag sätta mig å kika på lite namnförslag och btw så håller jag fullständigt med er tjejer om att det inte har någon betydelse hur poppis namnet är eller hur många som har det, utan bara det passar bebisen och att man själv gillar det. Så jag vill gärna ha ett par st tjej och killnamn redo och när bebis väl kommer får vi se vilket som passar bäst.

• Aaglars

Världens finaste och livligaste gosse i magen Nytt BF 6/5

Moderkakan i framvägg Därför jag inte känt något ännu

En underbar BM som gjorde UL Sådant betyder mkt, tycker jag

Kram från lyckliga mig

• emme 86

Idag är de min tur att få komma iväg på rul, längtar så. är så nyfiken på vad det är för någon som bor där inne o igår övervägde jag att faktist fråga idag men ändrade mig, de får bli en hemlighet tills den kommer ut.
    Längtar längtar!

• meghan26
    Karisma skrev 2011-11-30 18:21:54 följande:

Alltså du ökade på din sjukskrivning och blev sjukskriven 100% efter 2veckor? Hoppas inte det tar så lång tid för mig. :O Vill ju gärna ha svar senast nästa vecka. :P

/K

Japp, först blev jag sjukskriven på 50% och sen helt sjukskriven!
Svar på tråden Aprilbebis 2012