• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Aaglars
    godistroll skrev 2011-12-01 11:32:57 följande:
    Blev igångsatt efter 15 dagar, hon hade inte en tanke på att komma ut. Inget hade hänt med kroppen som visade att det var på G, tappen va helt opåverkad!
    Så jag gissar på att du hinner före, men vi får väl se, jag har gissat att bebisen kommer den 4/5 på svärfars födelsedag men vi får väl se!
    Maj är nog en underbar månad att få barn i.
    Fy vad jobbigt att gå över så länge.

Jag hade förvärkar/mycket sammandragningar i 2-3månader innan det var dags för BF med båda barnen. Så mina barn har haft bråttom ut när vi väl kommit till förlossningen

Mmmm, maj är en vacker månad{#emotions_dlg.flower} - även för barnafödande
  • Hemlighet
    Kaosmamma skrev 2011-12-01 10:40:22 följande:
    Gick inte helt bra... Men ska tillbaka om 2 v..
     Hoppas det inte var något allvarligtRynkar på näsan
  • godistroll
    Aaglars skrev 2011-12-01 11:39:52 följande:
    Fy vad jobbigt att gå över så länge.

Jag hade förvärkar/mycket sammandragningar i 2-3månader innan det var dags för BF med båda barnen. Så mina barn har haft bråttom ut när vi väl kommit till förlossningen

Mmmm, maj är en vacker månad{#emotions_dlg.flower} - även för barnafödande
    Jag trodde att det skulle hänt något hade också rätt mycket förvärkar men de gjorde inte sitt jobb! Ja de dagarna var riktigt tuffa och speciellt när jag mådde så dåligt på så många sätt också. Men de var ju värt det!
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • Sannana

Oj anime, hoppas det inte är så allvarligt. Sköt om dig!

• Aaglars
    Kaosmamma skrev 2011-12-01 10:40:22 följande:
    Gick inte helt bra... Men ska tillbaka om 2 v..
    Var bebisen "för liten"? Då vet jag att de brukar göra om UL efter 2v.

Hoppas det inte är något allvarligt.
  • juskus

Usch anime, tänker på er hoppas det inte är någon fara, ta hand ul dig

• Kaosmamma

Ingen fara... Men man kunde inte avläsa hjärtat som det skulle och den verkar vara tillväxthämmad :( läkare fick ta över och ska träffa henne om 13 dagar igen för att göra ny bedömning och se hur vi gör sen beroende på hur det ser ut nästa gång. Lite ledsen faktiskt... Trots att jag var så sjuk med trean så mådde hon ju bra. Här vet jag inte vad som står på då..

• Kaosmamma

Tack hörrni.. är som sagt ingen fara men det var inte så bra som det kunde heller, och att läkaren vill ha mig och inte BM.. det är också lite läskigt för då vet man att det är något man def ska ha ögon på. Men här kommer en bild på vår lille, vet inte vad det är, vi skulle försöka kolla det nästa gång sa hon då den låg för med benen.. men jag tror kille.. inte bästa bilden, fotat av den med mobilen..

• hemmakatten

Animegirl: Hoppas hoppas att allt ser bra ut då..håller mina tummar för det! Jobbigt att inte veta. Lilla bebis <3

• Kaosmamma
    hemmakatten skrev 2011-12-01 15:35:28 följande:
    Animegirl: Hoppas hoppas att allt ser bra ut då..håller mina tummar för det! Jobbigt att inte veta. Lilla bebis <3
    Ja jag hoppas det, jag gjorde ju ett tidigt ul runt v 10... och den har avvikit en hel del från den mätningen också, följer inte kurvan utan minskas... så vi får se, hoppas det ser bättre ut nästa gång och hon ser bättre på hjärtat. Ovissheten är värst tycker jag... lilla goa bebis, så söt och fin. Man vill bara att allt ska se så bra ut som det går! Hoppas allt ändå kan fortgå hyfsat normalt och att det ändå är ok även om den har avvikande kurva och är liten, men frågan är varför isf? Jag vet ju exakt när jag hade äl också, och plussade 4 dagar innan beräknad mens. Så går inte att den är så liten som de får den till och hon började kolla min andra tre barn och nej, något stämmer inte helt.. men samtidigt, kanske har en dålig växtperiod? Kanske ökar på sig till nästa gång? Men hon sa att det helt klart var frågan om tillväxten här... men bara den följer sin egen kurva och gör den det till nästa gång så får man väl vara nöjd helt klart!
Svar på tråden Aprilbebis 2012