emeilee skrev 2011-12-05 09:20:06 följande:
Har också fått en puls som heter duga, men jag har den dygnet runt. Ligger jag ner så ser man på magen hur den i takt med att hjärtat slår. Jag har vant mig och har därför inte direkt problem med det om nätterna.
Däremot så har jag något så djävulskt ont i ryggslutet. Vissa kvällar är det nästintill outhärdligt. Vad är det?
Trillade av hästen i maj och fick en fraktur men den ska vara läkt så inte kan det väl vara den?
Skulle tippa på foglossning kanske...jag känner att det typ "spänner och drar" lite här och var i mitt bäcken, från och till, det beror på vad jag gör med...
Inatt har jag faktiskt sovit rätt bra, men vaknade med ett ryck eftersom det var ljust och sambon inte hade gått upp än. Kollar mobilen och inser att den inte ringt, och att klockan är 7.47. Sambon börjar jobba kl 7.30 och har 1,5 mil till jobbet och en uniform som ska på innan...han chef ringde minuten efter att jag väckt honom :)
Blev så chockad av detta + att det var snö ute att jag passade på att spontan-kräkas som en liten galning, men nu är det bättre. Dock extremt yr idag!
MEN...det är iaf SNÖ!!! (jag gillar när det är vinter "på riktigt" :))