• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-16 16:01:02 följande:
    Milljor: haha ja dubbelt av allt:) tror jag sett den där tabellen:) jag har ju gått 5 hela veckor nu så enligt den e det ju normalt:) jag hittade även en tvilling hcg tabell när jag googlade och då tror jag hcg va på 5400 när man gått 5 v.. Ska bli spännande att se:) jag blev så pass när hon visade mig de två säckarna:D
    Jag förstår att du blev paff kan inte ens föreställa mig hur man skulle ragera om man fick det beskedet :) Överlycklig givetvis men ojoj så många tankar och funderingar :)
  • Maximumtaste

Milljor: ska du göra nått vul?:) du hade också haft x eller är jag helt ute och cyklar?:)

Idag känner jag mig väldigt gravid! Svettningar, växtvärk och illamående.. Väntar på första kräkan, hoppas den håller sig borta ett tag :)

Hur mår ni andra?:)

• Maximumtaste

Milljor: ja man blev lite ställd.. Hade min kompis med mig som vänta utanför och hon sa att hon aldrig sett mig ha så stora ögon dom när jag kon ut från rummet haha..

• NINACRT

Jag mår bra, vissa dagar känner jag av förhöjd kroppstemp och är tröttare än vanligt. Har fått lite finnar, vilket tydligen är normalt också.. samt lite värk i kroppen, t ex rygg eller armar (!), men annars så inget märkvärdigt. Förra veckan hade jag lite illamående men inte så att jag kräktes.

• Maximumtaste

Ninacrt: jag har också fått som småfinnar.. Med sonen hade jag lika och dem försvann sen efter v12 och fick jättefin hy och hår:) tror det är värst i början..

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-16 16:05:33 följande:
    Milljor: ska du göra nått vul?:) du hade också haft x eller är jag helt ute och cyklar?:)

Idag känner jag mig väldigt gravid! Svettningar, växtvärk och illamående.. Väntar på första kräkan, hoppas den håller sig borta ett tag :)

Hur mår ni andra?:)
    Nä du har rätt har haft ett X och ett MF. Ska på vul på fredag, längtar som en galning kan jag säga :) Hoppas att få se ett litet hjärta picka..är på fredag i 6+3 så då ska man väl förhoppningsvis kunna se ngt-

men jag blev ju gravid direkt efter MF så det är ju lite oklart hur man ska räkna....får se om de flyttar fram eller bak mig. Men det är så nervöst.....varje gång jag varit på ett först vul så har det ju varit ngt som gått åt skogen så jag hoppas så innerligt att det ska gå vägen denna gång!

Härligt att du känner en massa det måste ju vara bra tecken :)
  • Milljor
    NINACRT skrev 2011-08-16 16:08:57 följande:
    Jag mår bra, vissa dagar känner jag av förhöjd kroppstemp och är tröttare än vanligt. Har fått lite finnar, vilket tydligen är normalt också.. samt lite värk i kroppen, t ex rygg eller armar (!), men annars så inget märkvärdigt. Förra veckan hade jag lite illamående men inte så att jag kräktes.
    Jag är så trött..somna kl 19 i soffan igår och vaknade vid 22 för att gå raka vägen upp till sängen. När sambon kom hem vid 23 undrade han vad jag hade gjort hela kvällen hahaha
  • kendi

Jag va på vul idag 6+3 allt såg bra ut den satt på rätt ställe men barmorskan sa att det är tidigt att se fostret än så hon såg typ bara en prick som hon trodde va barnet ja som trodde att jag skulle få höra hjärtljud ska tillbaka nästa vecka igen hon gjorde mig orolig

• Maximumtaste

Milljor: förstår att det är nervöst! Men jag tror att det kommer gå bra denna gång:) du e ju i v7 så då ska man ju kunna se säger dem:) märker du någon skillnad nu då mot när du hade x? Jag märker stor skillnad.. Tycker man kände sig rätt ogravid när man hade x.. Och sen alla blödningar.. Usch jag va på så många vul innan xet konstaterades och jag minns hur jobbigt det var varje gång de sa att de inte såg nått.
    Men nu känner jag på mig att det kommer gå bra för oss, eller hur:)

• Maximumtaste

Kendi: är ju så tidigt, oftast det man ju bara att det sitter rätt., inte alltid man ser hjärtat..men skönt att du fått en ny tid! Tror inte du behöver oroa dig!

Svar på tråden Aprilbebis 2012