• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Ljushuvudet

Åh, vad skönt att höra att det finns lyckliga utgångar ändå!

Ska få komma till gynakuten vid kl 17 och kolla hur de står till med det lilla livet i magen. Håll tummar och tår för att den sitter på rätt ställe och att den är kvar!!!!! Min man är påväg hem nu iaf så det är skönt

Tack för er omtanke det värmer mitt i all oro.

• vicki 83

hej får man hoppa in i denna tråden!?
    jag plussade i söndags,fast jag inte har bim försen nästa måndag. Jag kände på mig att det var nåt där inne haha!
    Är självklart glad men kan inte glädjas helt då jag fick mf i maj..vet att det är vanligt men just nu känns det som jag är instäld på att även detta kommer sluta så. jobbig känsla!
    ska till bm  den 14 september och göra tidigt ul! är då i vecka 8!
    Hur mår ni andra?

• vicki 83
    silvana80 skrev 2011-08-17 14:01:25 följande:
    På tal om nåt helt annat. Ringde till barnmorskegruppen idag - fick inte inskrivning förrän 21 sept...ca i vecka 10. Är det inte lite väl sent?Ska man göra VUL innan och ringer man bara och begär det?
    hej,ska också gå hos barnmorskegruppen,och jag fick tid för inskrivning 3 oktober,tror det är v 11 för mig då,om allt går som det ska! Men jag sa att jag ville komma på tidigt ul eftersom jag hade ma i maj, så då fick jag tid för det 14 september, så ring du och säg att du vill ha en tid för det om du kännner att du vill göra det!
  • LillSnurr82

För mig blir det ingen april bebis, mensen kom i dag :( jag måste vara expert på att se spökstreck :) men men bästa lycka nästa gång, nu laddar jag/vi om för en maj bäbis i stället :D

Lycka till alla andra här inne!!

• klemma

Nu börjar jag faktisk bli orolig!! Behöver ventilera och höra vad ni tror! Jag har sedan två dagar tillbaka haft väldigt ont i magen, strax nedanför troskanten lite åt vänster sida. Smärtan påminner om håll men sitter alltså längre ner. Känns både när jag rör mig och när jag trycker. Är det någon som känner igen detta, kan inte komma ihåg att det kändes så när jag väntade sonen...

• klemma

Såg ditt inlägg nu Sockerbrallan!! Verkar som vi har smärta på samma ställe. Håller tummarna för dig!! Håll oss uppdaterade!!

• jamenvisst

Sockerbrallan- Håller tummarna för dig, vid denna tiden hoppas jag du fått ett positivt besked! 

• Ereeka

Hej!
    Jag plussade idag, BIM på fredag. Det här känns helt overkligt, men efterlängtat, och jag och min sambo är väldigt lyckliga :)
    BF 26 april 2012 :D

• Tokstolla
    klemma skrev 2011-08-17 17:25:00 följande:
    Nu börjar jag faktisk bli orolig!! Behöver ventilera och höra vad ni tror! Jag har sedan två dagar tillbaka haft väldigt ont i magen, strax nedanför troskanten lite åt vänster sida. Smärtan påminner om håll men sitter alltså längre ner. Känns både när jag rör mig och när jag trycker. Är det någon som känner igen detta, kan inte komma ihåg att det kändes så när jag väntade sonen...
    <puffar för ditt inlägg. 
    Tycker det känns viktigt!

Tycker du kan ringa 1177 och fråga om det är så ett X känns.
    KRAM! 
  • Emelie82

Hej
    Plussade i morse. Slutade med pillerna i juli o vi lykcades på första försöket. Första barnet för oss båda o självklart nyfikna o nervösa över vad som v'ntar oss. Men otroligt glada

Svar på tråden Aprilbebis 2012