NP-utredningar
Är det fler som har barn som utreds/ska utredas via NP? Tänkte att det kunde vara skönt att ventilera lite och stötta varandra.
Är det fler som har barn som utreds/ska utredas via NP? Tänkte att det kunde vara skönt att ventilera lite och stötta varandra.
Börjar bli lite irriterad, det har gått mer än två veckor sedan bup skickade remissen till psykologen som skall göra utredningen. tycker jag borde hört något med tanke på att hon skulle prioriteras hos utredaren. Har försökt att ringa men får inget svar, skickade mejl i tisdags inget svar. Ringde chefen på bup och sa att jag måstee få veta när i tid det blir, sitter själv och är grymt överbokad på jobbet, hon skulle ringa den som ska göra den och återkomma under dagen, ingen ringt =( MORR
Hej.ny här.remiss skickas till BUP inom några dagar efter att ha fått ett psykologutlåtande i dag.Enda dom vet med säkerhet är att han till 98 % är lindrigt utvecklingsstörd...

Däremot är det skönt att kunna få rätt hjälp. jag märker hela tiden att det jag lärt mig om min dotters funktionshinder fungerar. Vardagen blir lättare och omgivningen förstår mer. 
välkommen eller vad man nu säger till en sida man inte vill vara....
Trist med det besked ni fått men bättre än ovisshet.
Hur gammal är han? Hoppas det går fort att få utredning.
Fick mejl från hon som skall utreda min dotter, hon har tydligen varit bortrest. Hon kommer skicka tiderna till mig i morgon.
välkommen eller vad man nu säger till en sida man inte vill vara....
Trist med det besked ni fått men bättre än ovisshet.
Hur gammal är han? Hoppas det går fort att få utredning.
och sen ska de blesuta om utredning eller är det utredningen som skall börja då? Här vart vi bor så brukar det ta några samtal på bup inan de beslutar sig för utredning.
Skönt ändå att det är på G. Går han i vanlig klass?
..... och inga tider har kommit vare sig med post eller mejl