NP-utredningar
Är det fler som har barn som utreds/ska utredas via NP? Tänkte att det kunde vara skönt att ventilera lite och stötta varandra.
Är det fler som har barn som utreds/ska utredas via NP? Tänkte att det kunde vara skönt att ventilera lite och stötta varandra.
fast man kan göra inviduell studieplan och plocka bort dendelan av idrotten som sker i gymnastiksalen. Numer är det idrott och hälsa så det innehåller så mycket mer.
Våran tös är bara med tidvis då beroende på andra problem. Fast jag börjar tänka på vart hennes avsky till boll och lagsporter kommer ifrån ![]()
fast man kan göra inviduell studieplan och plocka bort dendelan av idrotten som sker i gymnastiksalen. Numer är det idrott och hälsa så det innehåller så mycket mer.
Våran tös är bara med tidvis då beroende på andra problem. Fast jag börjar tänka på vart hennes avsky till boll och lagsporter kommer ifrån ![]()
Just idrotten lägger vi ner just nu, vi jobbar stenhårt i de andra ämnen. Jag har haft två toppenmöten med skolan nu på några dagar och både jag och lärarna är laddade till tänderna. Känns jättebra att vi är på G.
Just idrotten lägger vi ner just nu, vi jobbar stenhårt i de andra ämnen. Jag har haft två toppenmöten med skolan nu på några dagar och både jag och lärarna är laddade till tänderna. Känns jättebra att vi är på G.fast på min dotter så har hon inget istället för..... Bra med bra möten nu hoppas vi på ännu bättre fortsättning.
Jag kan berätta att chefen från bup kontaktade mig efter att jag sökt henne. Hon berättade att de kommer köpa in tjänsten och be den de köper in utredningen ifrån att prioritera henne.
Hur går det för alla?
Inget datum dock namn på den psykolog de beställt utredningen ifrån.
Hur många tillfällen har ni haft för utredning?
Inget datum dock namn på den psykolog de beställt utredningen ifrån.
Hur många tillfällen har ni haft för utredning?
Har ni hört något när de skall börja med sonen?