• myrtel87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ammar på kvällen o morgonen. Efter mitt första barn fick jag mens nästan direkt trots att jag ammade, därför tycker jag de är lite konstigt den här gången :P men de kanske är som du säger att kroppen försöker komma igång igen :)

• bojji07
    myrtel87 skrev 2011-12-31 09:00:42 följande:
    Ammar på kvällen o morgonen. Efter mitt första barn fick jag mens nästan direkt trots att jag ammade, därför tycker jag de är lite konstigt den här gången :P men de kanske är som du säger att kroppen försöker komma igång igen :)
    Med mitt första barn fick jag tillbaka mensen rätt fort men de följande två fick jag inte tillbaka den förrän jag slutat amma helt....och nu med mitt fjärde så ser det ut som den inte kommer visa sig innan jag slutat amma helt heller
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Loouiiisee

Det här är konstigt.
    Jag fick en blödning igår, jätteliten och den kom lika fort som den försvann.
    Vad tusan är det? Tänkte att mensen kom eftersom jag väntat på den.
    Väldigt konstigt mens.......... :/   

• cutepoison
    Loouiiisee skrev 2011-12-31 09:31:15 följande:
    Det här är konstigt.
    Kan ju vara början på en mens, ibland har jag så men annars kan det vara en nidblödning (fast det låter lite sent för det om du väntar mensen) men annars :P är det vanligt med småblödningar när man är gravid :)
  • Loouiiisee
    cutepoison skrev 2011-12-31 09:35:47 följande:
    Kan ju vara början på en mens, ibland har jag så men annars kan det vara en nidblödning (fast det låter lite sent för det om du väntar mensen) men annars :P är det vanligt med småblödningar när man är gravid :)

Huh.. Konstigt mens! :P
    Jag har oregelbunden mens så svårt och veta exakt när den ska komma hehe.
    Så här konstigt har den aldrig varit bara...

Det höll på 3 timmar. Kom blod två gånger då under dom timmarna.
    Inget när jag var på toaletten liksom heller.     
  • Together90

Negativt test idag på BIM-3, så nu blir det nya tag här denna cykel som kommer.
    Nu vill man bara att ha sin mens så att man sedan kan ha ägglossning och pröva igen eller om man bara ska ta det som det är? Jag vet inte... jag vill så gärna lyckas hela vägen.

Kram  

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • cutepoison
    Loouiiisee skrev 2011-12-31 09:38:03 följande:
    Huh.. Konstigt mens! :P
    Jag har oregelbunden mens så svårt och veta exakt när den ska komma hehe.
    Så här konstigt har den aldrig varit bara...

Det höll på 3 timmar. Kom blod två gånger då under dom timmarna.
    Inget när jag var på toaletten liksom heller.     
    Jag det låter konstigt men du kanske är gravid? 
  • sweasmamma
    Loouiiisee skrev 2011-12-31 09:31:15 följande:
    Det här är konstigt.
    hoppas på en graviditet men kan vara spottings. jag har aldrig haft det men fick det förra månaden .. hoppas på bebis iaf =)
  • Loouiiisee
    cutepoison skrev 2011-12-31 09:42:23 följande:
    Jag det låter konstigt men du kanske är gravid? 

Jag gjorde test ju, visade ju inte något liksom.
    Sen trodde jag att mensen kom igår, och det känndes bra.
    Sen sluta den bara, vad tusan!

Ja jag får testa igen då om den inte kommer igång.
    Nu har jag bara flytningar, ingen färg på dom alls.      
  • alexander2011
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-31 05:20:30 följande:
    Lämnar tråden ett tag...

Testet är gjort och det finns inget streck.. pyret är inte kvar 

Tänk om jag kunde förstå varför. Sitter i soffan, kl visar 05.08  På insidan av min bröstkorg så vibrerar det, jag hade nog mer tro och hopp kvar i mig än jag själv förstod. Vill inte börja gråta. Gjorde vi fel som berättade för de stora barnen? Nej det tycker jag inte. de har varit ett otroligt stöd dessa 2 dagarna som varit i ovisshet då jag började blöda. De har hjälp mig här hemma. Kramats o funnits för mig när jag varit mellan hopp o förtvivlan. mellantösen som snart fyller 18 hade varit i Gbg igår och kom hem med en liten present för att pigga upp, jag blev så glad. Största tösen har lyssnat när jag har behövt älta om o om igen utan att tröttna. Mannen har varit den starka som fått mig att inte tappa hoppet.

Men nu är det som det är och jag måste lite på att det kommer lyckas någongång igen..

nej men vad säger du Gråter åhh beklagar verkligen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester