• SaandraR

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nomen123 skrev 2023-07-08 09:09:20 följande:

Vilka test använder du? 

Det här hette Tento tror jag
  • Nomen123

Ok. Är sugen på att åka och köpa ett test till idag men gjorde en stor beställning från graviditetskollen igår med ägglossningstest och gravtest.. Ska iväg på bröllop idag också och de känns jobbigt att inte veta.. Men det är nog bara att invänta mensen om ca 10 dagar.. 

• svansmamman
    Nomen123 skrev 2023-07-08 09:32:29 följande:

Ok. Är sugen på att åka och köpa ett test till idag men gjorde en stor beställning från graviditetskollen igår med ägglossningstest och gravtest.. Ska iväg på bröllop idag också och de känns jobbigt att inte veta.. Men det är nog bara att invänta mensen om ca 10 dagar.. 

Om det är så osäkert när äl var, om den ens inträffat, kan du nog inte förvänta dig att mensen kommer om 10 dagar (för jag antar du räknat BIM som 14 dagar efter sista positiva äl-testet). Nu hoppas vi att du plussar tidigare än så, men jag tänker så du inte får upp förhoppningarna bara för att mensen skulle lysa med sin frånvaro om 10 dagar. ❤️
  • Nomen123

Jag följer mest appen jag har, och den stämmer varje månad med mensen, kan diffa på en dag typ.. Samma med ägglossningen, dock att min kropp talar tydligt om för mig när den äger rum genom diverse symtom samt gyn undersökningar jag gjort.. Jag får invänta mina tester jag beställt iallafall så får vi se om den dyker upp.. 

• Syskonförsök

Får du mens först om tio dagar så har förmodligen inte ens ägget fäst än om de blir bebis så du behöver nog inte oroa dig om bröllopet :)

Nomen123 skrev 2023-07-08 09:32:29 följande:

• Cia67

Hej, kan någon tyda åt mig? Ser ni något på testet?

• Syskonförsök

Tycker det ser ut som ett svagt plus! :)

Cia67 skrev 2023-07-09 08:26:10 följande:

• SaandraR
    Cia67 skrev 2023-07-09 08:26:10 följande:

Jag ser ett svagt streck:)
  • Syskonförsök

De kommer absolut synas på digitalt! Grattis 

SaandraR skrev 2023-07-09 13:38:03 följande:

Jag kanske vågar mig på ett digitalt snart? Har Bim på tisdag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester