Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vilka test använder du?
Vilka test använder du?
Ok. Är sugen på att åka och köpa ett test till idag men gjorde en stor beställning från graviditetskollen igår med ägglossningstest och gravtest.. Ska iväg på bröllop idag också och de känns jobbigt att inte veta.. Men det är nog bara att invänta mensen om ca 10 dagar..
Ok. Är sugen på att åka och köpa ett test till idag men gjorde en stor beställning från graviditetskollen igår med ägglossningstest och gravtest.. Ska iväg på bröllop idag också och de känns jobbigt att inte veta.. Men det är nog bara att invänta mensen om ca 10 dagar..
Jag följer mest appen jag har, och den stämmer varje månad med mensen, kan diffa på en dag typ.. Samma med ägglossningen, dock att min kropp talar tydligt om för mig när den äger rum genom diverse symtom samt gyn undersökningar jag gjort.. Jag får invänta mina tester jag beställt iallafall så får vi se om den dyker upp..
Får du mens först om tio dagar så har förmodligen inte ens ägget fäst än om de blir bebis så du behöver nog inte oroa dig om bröllopet :)
Hej, kan någon tyda åt mig? Ser ni något på testet?
Tycker det ser ut som ett svagt plus! :)
Jag kanske vågar mig på ett digitalt snart? Har Bim på tisdag
De kommer absolut synas på digitalt! Grattis
Jag kanske vågar mig på ett digitalt snart? Har Bim på tisdag