• SaandraR

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Syskonförsök skrev 2023-07-09 13:43:46 följande:

De kommer absolut synas på digitalt! Grattis 

Det gjorde det men nu har jag fått lite bruna flytningar under ett par timmar så känns som att det inte kommer gå vägen :/
  • Syskonförsök

Åh nej, jag håller tummarna ❤️

SaandraR skrev 2023-07-09 19:09:54 följande:
    Det gjorde det men nu har jag fått lite bruna flytningar under ett par timmar så känns som att det inte kommer gå vägen :/
  • Vågen22
    Nomen123 skrev 2023-07-07 23:59:21 följande:

Så samma vi har det vågen22.. 

Hur svarar man förresten i någons inlägg? Om det går.. 

Jag har som sagt gjort 3 gravtest som visat streck.. Så det gör ju mig lite smått förvirrad.. 

Jag menar att ägglossningen inte kan hålla i sig och visa positivt i över 7 dagar.. Har även fått extra mycket flytningar/sekret nu.. Typ som vid ägglossning.. Så därför blir det rörigt här.. 

Ja va märkligt att äl test är positivt så många dagar. Jag testar bara digitalt så då ska man sluta testa när man fått bekräftad stegring/ smile. men jag testade igår kväll för att jag var så nyfiken. Då fick jag en smiley!
    jag hoppas det är tecken på graviditet, för jag kan inte tänka mig att jag har ägglossning nu. 

hur har det gått för dig?

• Lina95

Vad tror ni, är detta positivt men att hcg nivåerna inte är så höga? Samma bild bara att dom 2 sista är redigerade för att kunna se mer tydligt på bild, strecket syns mer irl 

• Sandtrollet

tog detta testet idag
    direkt kom ett super svagt streck, där den borde vara, efter 5-10min har strecket flyttat sig?

Gjorde likadant test igår, fanns absolut inte en tillstymmelse till något streck då

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Syskonförsök

Oj, gjort otaliga test men aldrig varit med om! Borde väl vara positivt men skulle ha tagit ett till om jag var du :)

Sandtrollet skrev 2023-07-10 11:51:04 följande:

tog detta testet idag
    direkt kom ett super svagt streck, där den borde vara, efter 5-10min har strecket flyttat sig?

Gjorde likadant test igår, fanns absolut inte en tillstymmelse till något streck då

• Syskonförsök

Skulle tolkat som negativt, ja. 

Horisonten skrev 2023-07-10 15:47:20 följande:

Detta är helt blankt eller hur..?

• Cashili33
    Sandtrollet skrev 2023-07-10 11:51:04 följande:

tog detta testet idag

Ogiltigt test 
    Ta ett nytt 
  • Cashili33
    Lina95 skrev 2023-07-10 08:59:05 följande:

Vad tror ni, är detta positivt men att hcg nivåerna inte är så höga? Samma bild bara att dom 2 sista är redigerade för att kunna se mer tydligt på bild, strecket syns mer irl 

Ser tyvärr inget 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester