• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis! ❤️

HejEllie skrev 2023-07-15 07:18:21 följande:

Där vad det, svart på vitt. Vilket betyder att min ÄL måste ha kommit 5-6 dagar senare än vanligt. Då borde jag vara vid min BIM typ nu. Det skulle också stämma med att blödningen kan ha varit någon form av nidblödning. Vi får se hur det utvecklas. Ska hålla koll ett tag framåt om det stegras. 

• Lojsan DN
    HejEllie skrev 2023-07-15 07:18:21 följande:

Där vad det, svart på vitt. Vilket betyder att min ÄL måste ha kommit 5-6 dagar senare än vanligt. Då borde jag vara vid min BIM typ nu. Det skulle också stämma med att blödningen kan ha varit någon form av nidblödning. Vi får se hur det utvecklas. Ska hålla koll ett tag framåt om det stegras. 

Grattis! 😃
    En app kan inte säga till dig när du har ÄL, så lita inte på den. 

• HejEllie
    Lojsan DN skrev 2023-07-15 08:29:37 följande:

Grattis! 😃
    En app kan inte säga till dig när du har ÄL, så lita inte på den. 

Tack!

Nej det har du helt rätt i. Förra graviditeten körde jag LH-test och tempade med Natural Cycles (och sen IVF, men lyckades bli spontant gravid mitt i processen) så vet att det kan diffa rätt mycket. Tror i ärlighetens namn att jag bara inte vågade tro det pga tog ju över tre år senast och var helt inställd på att vi nog skulle behöva sätta in från frysen för att få ett syskon. Plus då att jag hade den där lilla konstiga mensen/nidblödningen. 

Men det är väl typiskt att just den månad man absolut INTE tror på är den något händer.

• Syskonförsök

åh vad roligt!❤️❤️❤️

HejEllie skrev 2023-07-15 08:46:37 följande:

Tack!

Nej det har du helt rätt i. Förra graviditeten körde jag LH-test och tempade med Natural Cycles (och sen IVF, men lyckades bli spontant gravid mitt i processen) så vet att det kan diffa rätt mycket. Tror i ärlighetens namn att jag bara inte vågade tro det pga tog ju över tre år senast och var helt inställd på att vi nog skulle behöva sätta in från frysen för att få ett syskon. Plus då att jag hade den där lilla konstiga mensen/nidblödningen. 

Men det är väl typiskt att just den månad man absolut INTE tror på är den något händer.

• Lojsan DN
    HejEllie skrev 2023-07-15 08:46:37 följande:

Tack!

Då kan jag förstå att du är i chock haha. Men va roligt att det gick bra den naturliga vägen.
    Jag hoppas allt går vägen för er nu. 

• knäpptjej

Hej på er? Någon som öppnat de nya clearblue digitala tidiga testen? De med en röd lanpa som blinkar. vet att man inte ska osv men är nyfiken. 

• Lojsan DN
    Aleeexa skrev 2023-07-15 21:36:48 följande:

Hej!!
    Klipper in lite bilder, vad tror ni? 

Man ser tyvärr inget på testerna, det speglar sig för mycket. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester