• Sandtrollet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sandtrollet skrev 2023-07-12 09:52:08 följande:

tagit nya test, denna gången Apotekets egna, aldrig använt dom tidigare.

suuuuuper svag linje

glömde bilden 🤦🏼?♀️🤦🏼?♀️

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Syskonförsök

Tycker det var ett tydligt positivt! tror ett digitalt kan ta det med. Vågar mig på ett grattis:) (om det är vad du vill)

Sandtrollet skrev 2023-07-12 09:54:06 följande:

glömde bilden 🤦🏼?♀️🤦🏼?♀️

• Syskonförsök

Ser ingenting :/

Horisonten skrev 2023-07-13 09:00:22 följande:

De är helt blanka va? Äl+11/12 idag så borde ju visat om de är något. 

• Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-07-13 09:45:35 följande:

Ser ingenting :/

Misstänkte de. Lite mer mensvärk och orolig mage idag med. Fördelen om jag får ordning på mensen och mer koll. Så bättre lycka nästa månad 
  • xxxanna1982xxxxxxx

Är detta Positivt? Eller för svagt? 

• xxxanna1982xxxxxxx

Är detta Positivt? eller för svagt?

• HejEllie

Haft så konstig mens denna månad (brukar annars vara väldigt regelbunden och ?normal?). Denna månad först sen och sen väldigt liten/sparsam. Bara ljust röd. Tog detta test imorse. Har väldigt svårt att tro att jag är gravid för i så fall stämmer typ inget denna månad med cykeln. Men funderar om det är nåt knas man borde kolla upp. Vad tycker ni? Tog detta imorse. Fotat efter 4 min cirka. Vet att många fått spökstreck på RFSUs så har köpt ett ClearBlue som jag tänkte ta imorgon på morgonen. 

• HejEllie
    xxxanna1982xxx - Jag kan ana något men skulle inte våga kalla det positivt. :/ Testa igen om 2-3 dagar?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester