• Embarazada

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här kommer en närbild också Hjärta

• Embarazada

Tyvärr förstör ju familjeliv kvalitén och mina originalbilder väldigt ljusa. 

Här har jag dragit ner ljusstyrkan. 

• Lillablåvalen
    Maymom skrev 2023-09-08 19:22:02 följande:
    Grattis! Hur ser grafen ut? Tänkte om det syntes på den att det tagit sig.😊
    Jag brukar ha en temp på cirka 36.6-36.7 efter ägglossning. Och är jag gravid hamnar tempen runt 36.8-37. Så jag fick positivt test före den ordentliga temp-höjningen den här gången. Imorse hamnade tempen på 36.87, vilket bekräftar mina positiva test.

• Lillablåvalen
    Nomen123 skrev 2023-09-08 23:31:55 följande:
    Härligt att de tagit sig med nr 4 💛🙌 har ni försökt länge? Har du några symtom? 🙂
    Åh tack! Känns fortfarande lite overkligt! Vi har haft oskyddat i 3 månader, så detta måste vara tredje försöket då. Jag har ett enda symptom, som varit mitt första symptom i alla mina graviditeter. Extremt luktsinne!😂 Det var så jag misstänkte att jag var gravid. Kände konstiga lukter en hel dag och insåg sen att, hmm.. det är påminner om när jag var gravid. Lite sjukt  
  • Cashili33
    Embarazada skrev 2023-09-10 09:27:48 följande:

Tyvärr förstör ju familjeliv kvalitén och mina originalbilder väldigt ljusa. 

Här har jag dragit ner ljusstyrkan. 

Om de ser ut såhär på riktigt så kan det va ngt 
    men om du typ fått fram detta genom redigering så är jag osäker 
    bilderna utan redigering ser jag inget på 
  • Kawa81
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 09:58:56 följande:
    Jag brukar ha en temp på cirka 36.6-36.7 efter ägglossning. Och är jag gravid hamnar tempen runt 36.8-37. Så jag fick positivt test före den ordentliga temp-höjningen den här gången. Imorse hamnade tempen på 36.87, vilket bekräftar mina positiva test.
    Nu blir jag lite förvirrad, bilden av appen du lade upp i fredags visade att du va på äl+8 men enligt tempgrafen du lagt upp idag visar äl+13. Du har väl BIM på onsdag om jag inte missminner mig? 🤭, har du lagt in ett eget bfdatum kanske?.
  • Kawa81
    Miss Maria skrev 2023-09-10 14:03:51 följande:

Frågar åt en vän äl+9. Ser ni nåt?

Ser inget streck alls..
  • Embarazada
    Miss Maria skrev 2023-09-10 14:03:51 följande:

Frågar åt en vän äl+9. Ser ni nåt?

Jag ser ett streck men testet ser ut att ha torkat? (ogiltigt) 
  • Lillablåvalen
    Kawa81 skrev 2023-09-10 14:00:51 följande:
    Nu blir jag lite förvirrad, bilden av appen du lade upp i fredags visade att du va på äl+8 men enligt tempgrafen du lagt upp idag visar äl+13. Du har väl BIM på onsdag om jag inte missminner mig? 🤭, har du lagt in ett eget bfdatum kanske?.
    Men vad konstigt! Måste blivit något fel när jag zomade in, för såhär ser det ut nu:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester