• Lillablåvalen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lillablåvalen skrev 2023-09-10 19:33:48 följande:
    Nu är jag också förvirrad haha. Vet inte varför första grafen ser ut som den gör Har kollat igen flera gånger och då ser det ut som på andra grafen. Jag har inte gjort något annorlunda vad jag vet, förutom att ändra från Plan pregnancy, till follow pregnancy. Men det borde inte påverka tycker jag Såhär ser det ut om jag kollar över en månad:
    Nu kom jag på varför!! Jag lägger ibland in temperaturerna manuellt, även fast jag har en termometer från NC som lägger in temperaturerna via bluetooth (jag har inte alltid bluetooth aktiverat.) Imorse la den in min temp med bluetooth och även tidigare temperaturer jag tagit (den ersätter den de manuella temperaturerna om man skulle råkat skriva någon siffra fel.) Måste vara därför bilderna ser olika ut. Första bilen är innan min termometer lagt in temperaturerna och den andra bilden är efter den uppdaterat. Så då behöver jag inte tro att jag blivit knäpp
  • cutepenguin
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 19:33:48 följande:
    Nu är jag också förvirrad haha. Vet inte varför första grafen ser ut som den gör Har kollat igen flera gånger och då ser det ut som på andra grafen. Jag har inte gjort något annorlunda vad jag vet, förutom att ändra från Plan pregnancy, till follow pregnancy. Men det borde inte påverka tycker jag Såhär ser det ut om jag kollar över en månad:

Graferna ser faktiskt likadana ut, men på ena har den satt ut ÄL på dag 16 och den andra på dag 19 (som visas som dag 3 i den andra grafen) 🥰

• Cashili33
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 19:42:07 följande:
    Nu kom jag på varför!! Jag lägger ibland in temperaturerna manuellt, även fast jag har en termometer från NC som lägger in temperaturerna via bluetooth (jag har inte alltid bluetooth aktiverat.) Imorse la den in min temp med bluetooth och även tidigare temperaturer jag tagit (den ersätter den de manuella temperaturerna om man skulle råkat skriva någon siffra fel.) Måste vara därför bilderna ser olika ut. Första bilen är innan min termometer lagt in temperaturerna och den andra bilden är efter den uppdaterat. Så då behöver jag inte tro att jag blivit knäpp
    Då är ju frågan vilken dag ÄL eg skedde på eftersom deN flyttats 
  • Kawa81
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 19:42:07 följande:
    På första bilden visar det att du är på äl+13, andra bilden äl+10.
    Lät jätterörigt det du försökte beskriva 😂 men nc brukar inte ändra tempar såvida man inte godkänner det själv att manuella ska skrivas över. Nc brukar inte heller ändra äldagen när den väl är fastställd så att säga..
    Hur ser det ut i appen nu jämfört med i fredags eftersom det verkar ha ändrats till idag.. din BIM då 13/9 måste ha ändrats däremellan med tanke på de olika äldagarna.

• Honsom

Hej kan någon hjälpa mig , hade missfall 26/7 och efter två veckor visade mina tester helt negativt. har inte fått min mens sens dess o testade idag och fick detta på stickan. är inte det ett pytte svagt streck .. vågar man hoppas ? 
  • Maymom
    Villblimamma98 skrev 2023-09-11 06:00:25 följande:
    Visst är det jag som inbillar mig själ ett svagt streck?🥲
    Ja det skulle jag säga. Ser inget där.
  • Jennjenn91
    Honsom skrev 2023-09-10 21:42:41 följande:
    Hej kan någon hjälpa mig , hade missfall 26/7 och efter två veckor visade mina tester helt negativt. har inte fått min mens sens dess o testade idag och fick detta på stickan. är inte det ett pytte svagt streck .. vågar man hoppas ? 
    Skulle faktiskt säga att jag ser en svag skugga ja!
  • Honsom
    Jennjenn91 skrev 2023-09-11 16:04:38 följande:
    Skulle faktiskt säga att jag ser en svag skugga ja!
    Jag testade precis med ett tidigt digitalt clearblue står gravid 😨 det kan inte bli fel på sånna digitala tester va ? 
  • cutepenguin
    Honsom skrev 2023-09-11 16:30:35 följande:
    Jag testade precis med ett tidigt digitalt clearblue står gravid 😨 det kan inte bli fel på sånna digitala tester va ? 

Nej, får du positivt så är det positivt! Grattis 😍

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester