• Lillablåvalen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kawa81 skrev 2023-09-10 14:00:51 följande:
    Nu blir jag lite förvirrad, bilden av appen du lade upp i fredags visade att du va på äl+8 men enligt tempgrafen du lagt upp idag visar äl+13. Du har väl BIM på onsdag om jag inte missminner mig? 🤭, har du lagt in ett eget bfdatum kanske?.

• Embarazada
    Miss Maria skrev 2023-09-10 16:18:08 följande:

Nä guuu va dålig bilden blir här på fl.

På den där bilden kan jag inte se något alls tyvärr. 

Man kanske måste söka efter något annat forum där inte bilderna blir så dåliga som här på FamiljeLiv.... Suck. 
  • Nomen123
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 10:02:44 följande:
    Åh tack! Känns fortfarande lite overkligt! Vi har haft oskyddat i 3 månader, så detta måste vara tredje försöket då. Jag har ett enda symptom, som varit mitt första symptom i alla mina graviditeter. Extremt luktsinne!😂 Det var så jag misstänkte att jag var gravid. Kände konstiga lukter en hel dag och insåg sen att, hmm.. det är påminner om när jag var gravid. Lite sjukt  
    Häftigt att du känner på dig och känner igen symtomen 🥰
  • Kawa81
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 15:56:17 följande:
    Jämför man graferna ser det inte ens ut å va samma tempkurva faktiskt, på första grafen  t.ex har du en tempdipp ner under baseline på dag 2 samt två toppar men det har du inte på nästa graf och där är fler skillnader.. 
    Graf 2 stämmer däremot med att du idag är på äl+10 😃 å modigt av dig å ta ut graviditet i förskott dvs före BIM, det hade ente jag vågat 🤭🙈
  • Cashili33
    Embarazada skrev 2023-09-10 16:25:11 följande:
    På den där bilden kan jag inte se något alls tyvärr. 

Man kanske måste söka efter något annat forum där inte bilderna blir så dåliga som här på FamiljeLiv.... Suck. 
    Bilden är ju tyvärr rätt dåligt tagen 
    sned vinkel och långt ifrån 
    hur ska man kunna se ordentligt där 🤷?♀️
  • Cashili33
    Kawa81 skrev 2023-09-10 16:52:58 följande:
    Jämför man graferna ser det inte ens ut å va samma tempkurva faktiskt, på första grafen  t.ex har du en tempdipp ner under baseline på dag 2 samt två toppar men det har du inte på nästa graf och där är fler skillnader.. 
    Graf 2 stämmer däremot med att du idag är på äl+10 😃 å modigt av dig å ta ut graviditet i förskott dvs före BIM, det hade ente jag vågat 🤭🙈
    Blir oxå helt förvirrad 
    två helt olika grafer med ÄL på olika dagar ? 
  • Cashili33
    Cashili33 skrev 2023-09-10 19:18:31 följande:
    Blir oxå helt förvirrad 
    två helt olika grafer med ÄL på olika dagar ? 
    Ser nu dock att det är samma cykel men ÄL utsatt på olika ställen  ? 
  • Lillablåvalen
    Cashili33 skrev 2023-09-10 19:20:23 följande:
    Ser nu dock att det är samma cykel men ÄL utsatt på olika ställen  ? 
    Nu är jag också förvirrad haha. Vet inte varför första grafen ser ut som den gör Har kollat igen flera gånger och då ser det ut som på andra grafen. Jag har inte gjort något annorlunda vad jag vet, förutom att ändra från Plan pregnancy, till follow pregnancy. Men det borde inte påverka tycker jag Såhär ser det ut om jag kollar över en månad:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester