• Honsom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

cutepenguin skrev 2023-09-11 16:46:50 följande:

Nej, får du positivt så är det positivt! Grattis 😍

Tack så mycket 😭🙏🏽
  • knäpptjej

Vad tror ni om detta då.. bilderna är från samma test, bara sekunder emellan, men öppnade hylsan då de va så svårt att se för plastrutan reflekterar så mycket på hjärtats tester.. 
  • Jennjenn91
    Honsom skrev 2023-09-11 16:30:35 följande:
    Jag testade precis med ett tidigt digitalt clearblue står gravid 😨 det kan inte bli fel på sånna digitala tester va ? 
    Grattis!! (om det är välkommet förstås) Jag plussade också med ett tidigt digitalt och den ljuger aldrig har jag förstått det som :) 
  • warmefjord

Tog detta nu på kvällen, hade inte kissat på ungefär 4 timmar, inte druckit nästan något mellan toabesöket innan och testbesöket. 

tog ett en halvtimme senare som var blankt. Var även blankt imorses.. 

• Maymom
    warmefjord skrev 2023-09-11 21:45:05 följande:

Tog detta nu på kvällen, hade inte kissat på ungefär 4 timmar, inte druckit nästan något mellan toabesöket innan och testbesöket. 

tog ett en halvtimme senare som var blankt. Var även blankt imorses.. 

Ta nytt imorgon bitti då, men ser ju något där.
    en halvtimme senare var nog kisset för utspätt...
  • warmefjord
    Maymom skrev 2023-09-11 22:36:58 följande:
    Ta nytt imorgon bitti då, men ser ju något där.
    en halvtimme senare var nog kisset för utspätt...
    Helt blank idag igen så var nog bara ett väldigt tydligt ?spökstreck? igår.  :( 
    Det kom inom avläsningstiden till och med. :( 
    Hann ju verkligen få upp hoppet?
  • Maymom
    warmefjord skrev 2023-09-12 08:59:23 följande:
    Helt blank idag igen så var nog bara ett väldigt tydligt ?spökstreck? igår.  :( 
    Det kom inom avläsningstiden till och med. :( 
    Hann ju verkligen få upp hoppet?
    Oj, ja väldigt förvirrande tydligt spök. När är Bim? 
    hoppet är ju inte ute förrän mensen kommer.😊
  • Ninnaninna80

Jag valde att ta med ett negativt test högst upp. Men vad är det andra? Enligt instruktionerna så är det inte trasigt o negativt är det som det är överst men fattar inte vad det nedersta är.
  • Maymom
    Ninnaninna80 skrev 2023-09-12 09:30:29 följande:
    Jag valde att ta med ett negativt test högst upp. Men vad är det andra? Enligt instruktionerna så är det inte trasigt o negativt är det som det är överst men fattar inte vad det nedersta är.
    Ska det vara 2 streck?
    strecket ser ut att vara på fel plats dvs defekt.
  • warmefjord

Verkar inte kunna svara på det du skrev Maymom. 

tog ett testa tidigt och ett testa tidigt digitalt idag, ena är supersvagt streck och andra Inte gravid. 

Bim har jag ingen aning om, har en son på 6 månader och har inte fått mensen än. Glad  testade pga mensvärk och ilskt humör. 😅 Vi hoppas verkligen på täta syskon! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester