Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ÄL+8 ej morgonurin (hade dock hållt mig 3 timmar)
Negativt men också väldigt tidigt att testa och speciellt utan morgonurin!! Skulle provat om två dagar igen och på morgonen :)
Hej!
Jag använder mig av Clearblue fertilitetsmonitor för första gången denna månad. Jag har pcos+hypotyreos och har aldrig fått plus på stickan tidigare trots ett förhållande på 10 år. Min mens ska kolla den 16e men började testa med monitorn igår och ser en mycket svag linje. Vad tror ni?? Monitorn inte gravid då det är rätt tidigt fortfarande.
Förövrigt tog jag en Clearblue ultratidig precis som visar neg (bild 3)
Igår morse
Imorse
Idag
Hej!
Jag använder mig av Clearblue fertilitetsmonitor för första gången denna månad. Jag har pcos+hypotyreos och har aldrig fått plus på stickan tidigare trots ett förhållande på 10 år. Min mens ska kolla den 16e men började testa med monitorn igår och ser en mycket svag linje. Vad tror ni?? Monitorn inte gravid då det är rätt tidigt fortfarande.
Förövrigt tog jag en Clearblue ultratidig precis som visar neg (bild 3)
Igår morse
Imorse
Idag
Mepås. Jag tycker det ser positivt ut på första att andra strecket är i det rosa på tedtet
Jag ser något men är bilden tagen inom tid? För det ser väldigt torkat ut? Är det inom tid kan de vara något, dessa test ger sällan spök inom tid. är det efter tid så är det ett torkstreck. Många testet ger en svag linje efter test när testet torkat.
Jag ser något men är bilden tagen inom tid? För det ser väldigt torkat ut? Är det inom tid kan de vara något, dessa test ger sällan spök inom tid. är det efter tid så är det ett torkstreck. Många testet ger en svag linje efter test när testet torkat.
Det stämmer, den bilden var tagen några minuter efter avläsningstiden. Jag såg något även inom tiden, men det blev ännu tydligare när det torkade. Denna bild är tagen inom tiden, jag ser som sagt något svagt men svårt att se när man laddar upp här kanske