Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Attans! :(
Attans! :(
Skulle säga negativt. Men du borde nog köra ett testa tidigt istället!
Hoppar in här!
Är på äl+8 idag. Ser ni något streck på mitt test? Tog det nu på morgonen.
Apotekets egna test. Är det något svagt på denna?
Apotekets egna test. Är det något svagt på denna?
Bilder med blixt
Är på BIM +5. Idag tyckte jag att jag ser ett svagt streck, men tror att det kan vara ett spöke.. har exponerat den andra bilden och då blir det tydligare! Ser ni något?
Är på BIM +5. Idag tyckte jag att jag ser ett svagt streck, men tror att det kan vara ett spöke.. har exponerat den andra bilden och då blir det tydligare! Ser ni något?
BIM+5 är väldigt tidigt att testa och ägget fäster normalt sätt runt dag 7 och börjar då producera hCG som kan upptäckas i urinet efter ytterligare någon/några dag/ar. Jag tror strecket du ser är ett spökstreck. Vänta några dagar och testa igen 🥰
BIM+5 är väldigt tidigt att testa och ägget fäster normalt sätt runt dag 7 och börjar då producera hCG som kan upptäckas i urinet efter ytterligare någon/några dag/ar. Jag tror strecket du ser är ett spökstreck. Vänta några dagar och testa igen 🥰
Rättar mig själv!! Jag tänkte ÄL+5! 😂😂 Så bortse från min kommentar!
Hej!
Insåg att det var BIM +1 idag och testade när jag kom hem från jobbet, dvs eftermiddagskiss. Vad tror ni?