• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy. Ja det är ju lite tidigt ändå att förvänta sig ett Pluss ;) man ska ju helst testa efter Bim enl alla fackkunniga ;)

• Helenmedh
    Inelg skrev 2012-05-28 15:05:58 följande:
    Helene:
    Ja det borde blivit starkare men vad är Fergie test kan läsa av på så lång tid?
    Har du vanliga testlagrets stickor? När hade du ÄL? Vilkens dag är du på?
    HAha fergie :P Rfsu testa tidigt,, Läst om folk som fått neg på dom och pos på andra.. Nej jag har slut på dom men jag la upp en bild här ovanför på testlagrets bim-7.. Jag är på bim idag, äl+14..
  • Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-28 15:14:24 följande:
    Trixxy. Ja det är ju lite tidigt ändå att förvänta sig ett Pluss ;) man ska ju helst testa efter Bim enl alla fackkunniga ;)
    kan man vara låghormonare i en graviditet och höghormonare i en annan? för jag har vart höghormonare i mina andra 3 graviditeter.
    hade lika starkt på testet på bim-4 som snigo har.
  • Mini Léonie

Binegar:
    Får du inte gravid på digitala så är du nog tyvärr inte gravid denna gången. När man tar för lite urin får man "boken" som felmeddelande...

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-05-28 15:14:00 följande:
    ah förlåt, jag relaterade med bilden du hade i ditt inlägg som påminde om mina=)
    idag är mina test helt blanka...hur länge har du fått de där skuggorna?
    Ingen fara :) Det där är första skuggan för mig...
  • Binegar
    Mini Léonie skrev 2012-05-28 15:15:29 följande:
    Binegar:
    Får du inte gravid på digitala så är du nog tyvärr inte gravid denna gången. När man tar för lite urin får man "boken" som felmeddelande...
    jaha okej, då är det tillförlitligt i alla fall :) då vet jag det.
    då skiter jag i det här nu och tar hunden med mig & kör till stallet. tack för hjälpen :)
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-05-28 15:24:01 följande:
    Binegar. Dick du boken? El
    nej det stod "Inte gravid" på det.
  • Inelg

Ok. Jag skulle ändå väntat in Bim och testat igen om inte mensen kom då

• Mini Léonie

Binegar;
    Låter som en bra idé med lite annat att tänka på. Fortfarande har inte tanten kommit heller

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester