• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Såg att jag skrev "Dick" hahaha

• mammelie1891

NU kan jag slappna av! Äntligen fick jag den stegringen jag sååå längtat efter. Översta testet är från igår eftermiddag, den nedre från idag på eftermiddagen.

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • cindy03
    Trixxy skrev 2012-05-28 14:53:28 följande:
    Jag skrev inte till testlagret att jag testat positivt utan en "antydan" till positivt. men de körde över och tyckte de var negativa.
    skitsamma....är redan rödgråten idag så det räcker...

jag testade med testlagrets stickor förra månaden och alla testen visade svagt plus och sen kom mensen... ¨så nä jag bojkottar testlagret nu!!
  • idealisten i mig

Någon som har testat med babytimes tester? Är de lika spökiga som alla andra verkar vara? Har en bunt där som väntar på BIM

• Trixxy
    cindy03 skrev 2012-05-28 16:04:26 följande:
    jag testade med testlagrets stickor förra månaden och alla testen visade svagt plus och sen kom mensen... ¨så nä jag bojkottar testlagret nu!!

Mailade du dem också?
  • MissJibs

BIM+1 idag. Testade me TL stav från Apoteket idag, tyckte jag såg ngt inom tiden men nu efter 2 tim e d blankt. Har testat me CB plus igår o fick supersvagt +
    Har ett CB digital hemma men vet inte om jag vågar testa me d imorgonbitti

• Krokiz
    Royalgala skrev 2012-05-28 16:26:34 följande:

hur är ägglossningstesterna från billigatester.se?
    att lita på?

Jag använde dem när jag testade, har varit mycket nöjd med dem :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester