• Antligensyskon

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!
    Har vart med och skrivit förr i denna tråden nu smygläser jag mest ;) hur som helst, har bim idag inga tecken på mens men något känns där "nere" inte ont direkt vet inte hur ja ska förklara men de gör inte "ont" hela tiden då och då. Skulle de kunna va växtvärk eller hur känns de? Har köpt ett test på apoteket idag som ja kanske gör i morgon om inget annat kommer i vägen:) tacksam för svar :)

• Angeliic
    MissJibs skrev 2012-05-28 17:29:04 följande:
    BIM+1 idag. Testade me TL stav från Apoteket idag, tyckte jag såg ngt inom tiden men nu efter 2 tim e d blankt. Har testat me CB plus igår o fick supersvagt +
    Har ett CB digital hemma men vet inte om jag vågar testa me d imorgonbitti
    Åh vad spännande! Håller tummarna för dig!! Tungan ute
  • Odella

Nu har jag kissat på stickan :S Blir rejält sur om det inte visar nåt, isåfall är tant röd en jävla lurendrejare.

• angie91

Binegar : digitala e tillförlitligt. men har du fått utslag på andra tester? Var i cykeln e du? De visar juh ej gravid om du har för lågt hcg i kroppen

• Flisan79

Rosenrot:

Rosenrot ger "starkare" äl och många som i vanliga fall inte känner av äl kan göra det med rr. Rr hjälper också till att korta ner långa cyklar och jämna till oregelbundna cyklar.

Rr äts från mensens första dag tom äl eftersom att man inte vet hur rr påverkar en graviditet. Dosen bör vara högsta som står på paketet.

Vi körde på artic root.

• Odella

Jag tyckte först att jag inte såg ett skit och skulle börja rage:a, men så tittar jag liiiite noggrannare och då kanske där finns något......

Vad tror ni? Nån som orkar trixa?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester