• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

odella. försökt trixa.. ser tyvärr inte mkt =_(

• ollasulrika

nån som vill leka lite kanske?  Ja inbillar mej nog, men på nåt vis så skymtar jag nåt svagt svagt svagt... men är bara på BIM -5 och testade nyss med kvällsurin så jag har inga förhoppningar alls än..  men maken ville att jag skulle testa trots att jag sa att det skulle visa ingenting.  Har beställt så jag får hem en massa nys test nu imorgon å onsdag så jag kan med gott samvete testa mej till leda om jag så skulle vilja. :) 

• snappi81

Nån som haft problem med cbs tester? Jag börjar bli sur på skiten.. Har fått 4 pos & ansåg mig va gravid (nästan iallfall för dom va svaga men fullt synliga) Sen tog jag ett på morgonen igår och då visar det neg!! Va fan!!

Linus 070808 Lucas 090707
  • ollasulrika
    sweasmamma skrev 2012-05-28 19:16:31 följande:
    ollasulrika

JA, det är där jag ser det svaga med .... men som sagt, det är tidigt och jag försöker hålla mej neutral så länge. men man kan ju inte sluta fundera :)

Tack sweasmamma för du tog dig tid :)   Hur mår magen för dig förresten...?   
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-05-28 19:20:07 följande:
    JA, det är där jag ser det svaga med .... men som sagt, det är tidigt och jag försöker hålla mej neutral så länge. men man kan ju inte sluta fundera :)

Tack sweasmamma för du tog dig tid :)   Hur mår magen för dig förresten...?   
    ingen fara , jag ser också , håller veeerkligen tummarna allt jag kan =)

jo det är okej , v 16 på ons, ska dock på fostervattensprov nästa vecka då vi fick hög risk på KUB testet men det ska nog ordna sig =) 
  • Royalgala
    snappi81 skrev 2012-05-28 19:17:16 följande:
    Nån som haft problem med cbs tester? Jag börjar bli sur på skiten.. Har fått 4 pos & ansåg mig va gravid (nästan iallfall för dom va svaga men fullt synliga) Sen tog jag ett på morgonen igår och då visar det neg!! Va fan!!

Jag hade två st positiva förra månaden. Har alltid anv CB innan ( har fyra barn) och har aldrig hört talas om spökstreck innan jag läste här. CB har alltid fungerat innan men nu är det över fyra år sedan jag blev gravid med den yngsta och det var minsann svagare än mina spökstreck från nu. Kommer aldrig mer anv deras tester!!!
  • Liiina89

Jag har fått svaga plus både förrförra, förra och denna månad med testlagret... dessutom två test med nå bläckstreck på sig!? Jag kommer aldrig mer köpa deras tester.... 

Rosenrot eller glandin? Vad tror ni?
    Fick mens i förrgår så jag är lite"sen" med rosenroten va?       

• snappi81
    Royalgala skrev 2012-05-28 19:34:39 följande:

Jag hade två st positiva förra månaden. Har alltid anv CB innan ( har fyra barn) och har aldrig hört talas om spökstreck innan jag läste här. CB har alltid fungerat innan men nu är det över fyra år sedan jag blev gravid med den yngsta och det var minsann svagare än mina spökstreck från nu. Kommer aldrig mer anv deras tester!!!
    Känner lite så med, har varit gravid 5ggr men det har bara blivit 2 barn av det men har aldrig haft några problem med deras tester innan, de va dom ända jag har använt mig av förr men det verkar inte va säkert längre...
    Linus 070808 Lucas 090707
  • Ankena

Finns det något jag kan ta som gör det enklare för mig att bli gravid?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester