• snappi81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan tipsa om bisolvon för er som vill bli gravida, har funkat med båda mina barn. Med första så försökte vi i 17 månader utan framgång. Gjorde ett försök med bisolvon och vips så blev jag gravid! Med andra körde vi det från början och det tog sig direkt.

Linus 070808 Lucas 090707
  • snappi81

Och måste varna lite för rosenrot.. blir säkert inte så för alla men när vi försökte som mest så prövade jag det med vilket resulterade i en oregelbunden cykel istället!

• Liiina89

Jag åt bisolvon med dottern faktiskt... hur åt du bisolvon snappi?

• snappi81
    Liiina89 skrev 2012-05-28 19:40:56 följande:
    Jag åt bisolvon med dottern faktiskt... hur åt du bisolvon snappi?
    Både jag och mannen åt det faktiskt. Åt från mensens första dag och slutade vid ägglossning.
  • Ankena

snappi, Tabletter då eller? Hur många, hur ofta och när i cykeln började du?

• snappi81
    Ankena skrev 2012-05-28 19:42:37 följande:
    snappi, Tabletter då eller? Hur många, hur ofta och när i cykeln började du?

Japp tabletter åt dosen som står på paketet. Tror det va 3ggr om dagen. Började på mensens första dag och slutade vid ägglossning.
  • Ankena
    snappi81 skrev 2012-05-28 19:44:42 följande:

Japp tabletter åt dosen som står på paketet. Tror det va 3ggr om dagen. Började på mensens första dag och slutade vid ägglossning.

Så om både jag o mannen ska äta dom i vi säger 2 veckor, så blir det 84 tabletter?
  • Liiina89

Okej!Åt bisolvon förrförra månaden utan resultat.,.
    Jag vette tusan om jag ska försöka på det igen eller om jag ska testa glandin eller rosenrot.  =/

• snappi81
    Ankena skrev 2012-05-28 19:47:06 följande:

Så om både jag o mannen ska äta dom i vi säger 2 veckor, så blir det 84 tabletter?

Ja lite snabbt räknat så blir det väl nåt sånt, fast jag tror bara gubben åt 1 om dan.. Det va ju ett tag sen minnet sviker!
  • sweasmamma

jag åt ju borago vid 2 tillfällen så blev jag gravid efter 9 mån försök , det hjälper ju slemhinnan att bli tjockare och att ägget ska fästa lättare , vet inte om det va det som gjorde det men ... gravid blev jag 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester