Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det digitala talade precis om för mig att; jo, mycket riktigt är jag gravid i vecka 1-2!Det här är helt sjukt, jag skakar!

Gimle det beror ju på hur lång cykel du har. Vet du hur många dagar efter ÄL det är? Grattis iaf :)
Nån som vet!? Tog ett spotekets samtidigt som visade blankt.. är på BIM typ +- idag.. inte riktigt koll.
Här kommer bilderna!
ORGINAL
FÖRSTÄRKT
Grattis CRM! :)
Marras:
Det ser bra ut men så blir ofta CB. Kolla mitt galleri där finns ett av många likadana såna. Såg ju svagt men bra ut på testlagret igår beställ såna istället...
FÖRSTÄRKT
bästa tipset ja kan ge dig .. vänta 1-2 dagar o gör ett nytt.
man ser juh men ja skulle inte riktigt lita på cb.. speciellt inte isärplockat
Okej.. det är inte positivt med andra ord.. *suck* Blir det så där brett också om det är spök? Man har ju sett de där smala smala linjerna..
det blir ofta så på dem alltså.. =( Fan vad less jag blir.. OM jag nu skulle ha lyckan att få ett efterlängtat plus, varför kan det inte bara poppa upp ett streck..
Apotekets test var som sagt blankt..
Jag lurar mej själv varje dag känns det som..it killing me softly ..
de behöver juh inte vara ett spök men ja hade inte litat fullt på ett så svagt cb! kanske e de ett plus. men avvakta tills imorrn o testa iaf <3
hoppas de tar sig för dig snart! jag skickar lite gravbaciller
Åhhh GRATTISS TILL PLUSSEN!!!!
Längtar mer en någonsin efter min tur!!!