• CRM

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det digitala talade precis om för mig att; jo, mycket riktigt är jag gravid i vecka 1-2!

Det här är helt sjukt, jag skakar! Skrattande
  • Es Mamma

Gimle det beror ju på hur lång cykel du har. Vet du hur många dagar efter ÄL det är? Grattis iaf :)

• Marras

Nån som vet!? Tog ett spotekets samtidigt som visade blankt.. är på BIM typ +- idag.. inte riktigt koll. 

Här kommer bilderna! 

ORGINAL

FÖRSTÄRKT

ahh... snälla, nån vänlig själ som vet? =S 
  • Mini Léonie

Marras:
    Det ser bra ut men så blir ofta CB. Kolla mitt galleri där finns ett av många likadana såna. Såg ju svagt men bra ut på testlagret igår beställ såna istället...

• angie91
    Marras skrev 2012-05-31 14:14:03 följande:
    Nån som vet!? Tog ett spotekets samtidigt som visade blankt.. är på BIM typ +- idag.. inte riktigt koll. 

Här kommer bilderna! 

ORGINAL

FÖRSTÄRKT

ahh... snälla, nån vänlig själ som vet? =S 

bästa tipset ja kan ge dig .. vänta 1-2 dagar o gör ett nytt.

man ser juh men ja skulle inte riktigt lita på cb.. speciellt inte isärplockat

• Gimle
    Es Mamma skrev 2012-05-31 14:12:43 följande:
    Gimle det beror ju på hur lång cykel du har. Vet du hur många dagar efter ÄL det är? Grattis iaf :)
    Har haft  31 dagar cykel. Har dessvärre inte helt koll på hur lång lutealfas eftersom jag inte tagit äl-tester men har antagit att den var ca 14 dagar när jag gått efter äl-flytningar och livmodertappen som har gjort ont vid sex runt äl.

Blev bara lite överraskad att det var så starkt så tidigt och undrar om fler haft det så, om det måste bero på att äl var tidigare eller vad ett högt hcg annars kan bero på...?

Vet ju att jag kommer att får reda på svaret på ul men det är ju så himla lång tid tills dess.

Och tack så mycket för grattiset
    Har hållit på och läst i eran tråd och hållit tummarna för er som kämpar på månad efter månad dagligen sen i november utan att skriva en rad eftersom vi egentligen inte försökt bli gravida och jag då inte haft något att skriva om. Visade sig dock att ödet ville annorlunda och jag blev gravid utan att ens hinna börja skriva i er tråd...
  • Marras

Okej.. det är inte positivt med andra ord.. *suck* Blir det så där brett också om det är spök? Man har ju sett de där smala smala linjerna.. 
    det blir ofta så på dem alltså.. =( Fan vad less jag blir.. OM jag nu skulle ha lyckan att få ett efterlängtat plus, varför kan det inte bara poppa upp ett streck.. 

Apotekets test var som sagt blankt..

Jag lurar mej själv varje dag känns det som..it killing me softly ..

• angie91
    Marras skrev 2012-05-31 14:22:28 följande:
    Okej.. det är inte positivt med andra ord.. *suck* Blir det så där brett också om det är spök? Man har ju sett de där smala smala linjerna.. 
    det blir ofta så på dem alltså.. =( Fan vad less jag blir.. OM jag nu skulle ha lyckan att få ett efterlängtat plus, varför kan det inte bara poppa upp ett streck.. 

Apotekets test var som sagt blankt..

Jag lurar mej själv varje dag känns det som..it killing me softly ..

de behöver juh inte vara ett spök men ja hade inte litat fullt på ett så svagt cb! kanske e de ett plus. men avvakta tills imorrn o testa iaf <3

hoppas de tar sig för dig snart! jag skickar lite gravbaciller

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester