Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gimle om du har en lutealfas på 14 dagar så är det ju starkt för att vara på BIM-5, spännande :)
Gimle om du har en lutealfas på 14 dagar så är det ju starkt för att vara på BIM-5, spännande :)
Tack Angie ;) Jag tar emot bacillerna med glädje! Jag ska beställa från testlagret på en gång igen.. skandal men jag avverkade 20 test innan BIM
...
Ja.. det skulle verkligen bevisa att det inte är stopp i kanalerna som gyn påstår.. men vilket jag såklart litat på då jag inte fått till det på typ, ja fleera år.. =/ I januari blev jag dock spontant gravid!? oj, den lyckan.. mm var kortvarig.
Men nu, nya tag.. åh SOM jag hoppas!!!
Och Mini.. dina tester gör en ju riktigt förbannad!!! Vad fan ska man lita på då man får sådana tester som du.. nä jag kan inte ens föreställa mej hur snopen du blev.. fick du neg direkt efter dina spök då eller? hur visste du att du inte var gravid? All lycka till dej nu!
nja inte världens bästa bild men iaf :) häftigt med digitalt...
puffmajs : grattis o jättefin bild :)
jaha..på tisdag är det dags för fvp!! fy jag är nervös, rädd!! =(
bad things happen to good people!=( fyy va jobbigt detta är
Kram till dig Swea! Kan inte föreställa mig :( Visst hade ni någon släkting med kromosomavvikelse på mannens sida? Eller minns jag helt fel?