• CML

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-31 16:54:43 följande:
    Nej! Grattis!! Ta ett digitalt!
    Jag hoppas verkligen, efter 2 års försök och ett misslyckat ivf, så har vi kanske lyckats själva iaf! WOW
  • CML
    idealisten i mig skrev 2012-05-31 17:04:17 följande:
    CML när har du BIM?
    Ser bra ut!
    imorgon! Tog ett till det visade lika! nästan lite mer!!! SHIT!!!!
  • idealisten i mig
    CML skrev 2012-05-31 17:09:30 följande:
    imorgon! Tog ett till det visade lika! nästan lite mer!!! SHIT!!!!
    Fint!! Digital?
    Ojoj du ger mig hopp, tre års försök bakom utan plus och ivf-tid bokat. Ingenting skulle göra en gladare än att man skulle få avboka.. =)
  • CML
    idealisten i mig skrev 2012-05-31 17:33:32 följande:
    Fint!! Digital?
    Ojoj du ger mig hopp, tre års försök bakom utan plus och ivf-tid bokat. Ingenting skulle göra en gladare än att man skulle få avboka.. =)
    Jag skulle till och med satt in ett ägg denna cykeln men ägget klarade inte upptiningen :0(
    Men nu känns allt så sjukt mkt bättre, ska in och köpa digitalt imorgon! Men 2 positiva test känns ganska bra!

Vi gör ICSI så min mans simmare är kassa så vår chans att lyckas spontant var lika med nästan noll....

Ge inte upp! 
  • Springlotus

Hej
    Nu är det min tur att undra... Testade idag kväll och det kom ett svagt steck inom den angivna tiden... Men som sagt - för svagt, som kanske syns på bilden! Har varit inne på apoteken och de säger att jag inte är gravid för strecket i T-fönstret måste ha exakt samma färg och intensivitet. Dock är lite fundersam efter att ha läst inlägg här... Vad säger ni? Exalterad och uppgiven samtidigt!  Tack!

• slemtorsk i din bralla
    Springlotus skrev 2012-05-31 18:29:43 följande:
    Hej
    Nu är det min tur att undra... Testade idag kväll och det kom ett svagt steck inom den angivna tiden... Men som sagt - för svagt, som kanske syns på bilden! Har varit inne på apoteken och de säger att jag inte är gravid för strecket i T-fönstret måste ha exakt samma färg och intensivitet. Dock är lite fundersam efter att ha läst inlägg här... Vad säger ni? Exalterad och uppgiven samtidigt!  Tack!

intensiteten spelar ingen roll, ett svagt streck ÄR ett plus, det står till och med i instruktionerna... men om det inte är rosa i tonen så är det INTE ett plus..
  • Springlotus
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-31 18:36:33 följande:
    intensiteten spelar ingen roll, ett svagt streck ÄR ett plus, det står till och med i instruktionerna... men om det inte är rosa i tonen så är det INTE ett plus..

Tack för ditt snabba svar! Det är av samma färg som Kontroll-fönstret, fast mycket svagare, alltså rosa som du säger. Kan det verkligen stämma att jag gravid! Det vore toppen!!! Undrar varför sa de på apoteket att det betydde att jag inte var gravid, det är ju deras tester...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester