• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-06-02 11:26:20 följande:
    Tog ett cb digitalt som visade ej gravid :/

Tog dock ett preg också som visade samma som förra.

Har två vanliga cb också så tar väll ett ikväll och ett imorgon om inte mensen kommer innan. Har riktigt mensmolande i ryggen. Men det känns rätt kört. Troligen kemisk grav som jag hade i nov för att ha spök på alla tester känns ju lite konstigt.
    men testa inte den digitala såå tidigt gumman. risken finns då att den visar inte gravid. du bör ha starkare tester än så innan du kanske får gravid 1-2.
    Jag tror absolut att det är nått denna måanden Solig
    avvakta med ett nytt digitalt tills tisdag. visas det inte då så är det ingeting men amn ser ju :)  
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-06-02 09:54:01 följande:

En bild på de gamla torkade från igårkväll och de nya från imorse Obestämd
    jag ser bara på CB =( och dom litar jag inte på fullt ut ! bim?
  • slemtorsk i din bralla
    AlexandraViberg skrev 2012-06-02 16:46:36 följande:
    Verkar bara vara jag som ser på popcorns testlagret test.. Nåväl! Säger väl att jag gör det ändå :P
    jag ser också...

• Binegar
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 11:01:56 följande:
    Det kommer binegar.. Men viktigt att inte glömma livet också. Kul med skolan, det låter som något du vill göra och kanske "bli" ja du fattar vad jag menar. Man är ju något redan men du kanske drömmer om något yrke. Klokt att fokusera på det då ;)
    Nej precis. Jag har nästan glömt bort "mitt eget liv" lite så att säga när jag bara fokuserat på bebis.
    Den här sommaren är min. Jag åker till Sweden Rock i veckan & där kommer jag garanterat inte vara rökfri. jag slutade inte röka för att jag ville. Jag tvingade mig själv till att sluta för att bli gravid lättare. Visst, det är inte bra att röka. Men jag tänker inte börja röka i vardagen igen.

Ja jag vill ju så gärna arbeta inom rättsväsendet så vi får se vilken utbildning jag kommer in på :)
  • Binegar
    Odella skrev 2012-06-01 16:31:15 följande:
    Lycka till med det också Binegar :)
    Tack så mycket :) Ska bli skönt att fokusera på något annat istället :)
  • Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-01 11:12:47 följande:st 20
    Binegar: har du jobb nu? Då är det bra om du pluggar om du tar fullt CSN samtidigt. Då skyddar du din föräldrapenning från jobbet.
    Ja jag har jobb nu. Men kommer inte ha kvar det här jobbet när jag börjat plugga eftersom jag kommer flytta minst 20 mil bort. :) Jag hoppas kunna hinna/orka jobba samtidigt som jag pluggar trots hund & häst :)
  • popcornplaya
    alexander2011 skrev 2012-06-02 16:11:35 följande:
    men testa inte den digitala såå tidigt gumman. risken finns då att den visar inte gravid. du bör ha starkare tester än så innan du kanske får gravid 1-2.
    Jag tror absolut att det är nått denna måanden Solig
    avvakta med ett nytt digitalt tills tisdag. visas det inte då så är det ingeting men amn ser ju :)  
    Nä jag vet att det är tidigt. Man blir lite galen sådär när det syns lite på testerna. Tack för trix :)
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-06-02 16:42:57 följande:
    jag ser bara på CB =( och dom litar jag inte på fullt ut ! bim?

Ja jag är ju på bim+2 om man ska gå efter hur jag brukar ha. Min mens brukar va som en klocka. Dock har jag inte kört med äl tester de senaste månaderna utan mer gått på känsla så jag har ju egentligen inte stenkoll på när äl va. Kan ju kommit senare denna månad.

Syns på de andra testerna irl svårt att se på denna bild när jag tagit kort på alla testen, har ju inte bästa kameran. CB litar jag inte heller på så värst utan köpte det och preg för att ha nått annat att kolla med gentemot testlagret stickorna. Finns ju inte så mkt att välja på när man är på apoteket.  
  • popcornplaya
    AlexandraViberg skrev 2012-06-02 16:46:36 följande:
    Verkar bara vara jag som ser på popcorns testlagret test.. Nåväl! Säger väl att jag gör det ändå :P

Jag ser också, haha. Dock syns strecket rätt dåligt på testlagretstickan på den bilden.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester