Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det var ingen äl-blödning jag hade för två veckor sedan för nu sitter jag här dag 31 i cykeln (aldrig hänt så sent förr) med hemsk hemsk äl-smärta, superpositiva äl-test i två dagar och mannen är borta till imorgonkväll på jobb:(
Hoppas att det räcker med sexet vi hade i onsdags och får väl övertala honom imorgonkväll med efter han kört 40 mil. Men vad gör man inte för en bebis;)
Jag känner mig relativt säker på att jag är gravid.. Tror jag fick detdär sticket (nu tog det) (BIM -10 är jag nu på).
Har haft två tvillinggraviditeter och tänker att om det är det igen så kan man snabbare få possitivt. Men hur snabbt kan man få plus?
:)
Gravtesten är negativa och jag har alltid haft äl på dag 19-20, iaf de senaste tre åren. Dvs superregelbunden cykel och just nu när vi ska börja försöka oss på en femma så kluddar det!?
Hade mens 3/5 och sedan en blödning den 21/5-24/5 och trodde det var en sk äl-blödning ( så räknade på att äl kom den 20/5 pga av denna blödning) Så enl det skulle mensen komma nu den 3/6, men har alla symptom på äl nu då jag känner på samma sätt varje månad. Tycker bara det är typiskt att det är nu när mannen är borta!
Binegar: blev inte du gravid? Eller jag blandar ihop det? Fick för mig att du blev gravid och lyckades fimpa.. Hm!?
Fattar ingenting...testade idag och minus,, inga känningar alls av mens..öm i bröstvårtorna, spänd i magen , hungrig, grinig.
21 dagar sedan jag skulle haft mens.... kom på att jag haft små bruna blödningar ca 1 vecka innan jag skulle haft mens,,,kan det varit mens?? har allt haft blod och på ca dag 28.
Ska jag kanske räkna som om mens hoppat över och se om den kommer nu till helgen när den var tänkt att den ska komma.???
Kramar Anna
Hej tjejer, jag behöver lite hjälp av er erfarna testare! Har skaffat ÄL-tester, sista mens var 20/5 och jag har testat med stickorna sen 28/5. Nu till problemet. Jag vet inte om det ska vara så, men alla tester jag har tagit är svagt svagt positiva. Ingen stegring över huvud taget. Vad innebär detta? Kan inte svara på när BIM eller ÄL är då jag har oregelbunden cykel, allt mellan 27-33 dagar. Nu har testen istället börjat bli svagare! Har tagit dem vid samma tid varje dag, kl 5 på morgonen innan jobbet. Gör jag något fel? Inte kan man väl ha haft ÄL en vecka efter mensen? Eller?
Stort tack för all hjälp!