• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pellefanten skrev 2012-06-03 13:31:22 följande:
    ÄL+14 och Bim. Testade neg i fredags morse på ÄL+ 11

Åh vad spännande! Jag hade inga känningar på graviditet alls när jag plussade denna gång, nu är jag i vecka 12 Skrattande
  • Pellefanten

Jag har bara lite lite menskänningar men det kan ju lika gärna vara gravidkänningar. Hatar att vänta. 18 timmar kvar tills jag får testa

• Jess86
    Pellefanten skrev 2012-06-03 13:38:35 följande:
    Jag har bara lite lite menskänningar men det kan ju lika gärna vara gravidkänningar. Hatar att vänta. 18 timmar kvar tills jag får testa

Men om du testade i fredags sist så borde du få ett rättvist resultat idag, jag hade inte kunnat hålla mig! Vänta med att kissa några timmar och drick inget!
  • AlexandraViberg

Tack men nej, jag är inte gravid.. Men detta är tester från denna cykel som synts ytte pytte lite (det smala är från igår på bim) men när jag duschade efter att ha tagit det så syntes det sådär mycket. Det gjorde det alltså inte innan.. så jag tror att det kom fram för att det blev fuktigt, vilket är väldigt irriterande..

Kan man skriva till dom här bolagen och påpeka att man får spökstreck mest hela tiden? För det är inte första cykeln direkt.. :P

Sophie 070212, X Jan-12, höger äl rök!
  • popcornplaya
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 13:54:01 följande:
    Tack men nej, jag är inte gravid.. Men detta är tester från denna cykel som synts ytte pytte lite (det smala är från igår på bim) men när jag duschade efter att ha tagit det så syntes det sådär mycket. Det gjorde det alltså inte innan.. så jag tror att det kom fram för att det blev fuktigt, vilket är väldigt irriterande..

Kan man skriva till dom här bolagen och påpeka att man får spökstreck mest hela tiden? För det är inte första cykeln direkt.. :P

Har du fått din mens? Vet du säkert att det är spök, kan ju va tidigt mf om du blöder nu. Ser ju ganska tydligt ut för att va spök ändå.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • AlexandraViberg

Jag är inte gravid och jag har inte mens än. (bim+1 idag)
    Vi testade på äl+10 och det var blankt och tog detta igår på bim äl+15!
    Och sålänge jag var inne i badrummet (hade precis duschat så det var fuktigt) såg det positivt ut (jag var där inne under hela tiden man skulle läsa av och så lite mer eftersom vi försökt i ett år) och då fotade jag och sen när jag kom ut ur badrummet så blev testet såhär:

Känns ju lagomt kul att testen ändras beroende på luftfuktighet, har iallafall skrivit och klagat, ville mest veta om någon höll med om att det kunde se ut att vara svagt positivt.. :)
  • popcornplaya

Har aldrig vart med om att mina stickor nån gång visat nått om jag duschat. Och då har jag testat många gånger på morgonen och hoppat in i duschen sen.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • AlexandraViberg

Ja det känns ju som att det är det man gör.. men det vart så tydligt denna gång. Har många, många gånger fått "spökstreck" men aldrig gjort kopplingen förrän nu.. Så jag gjorde ett experiment. Jag tog fram redan använda tester som jag hade kvar sen tidigare i cykeln. Slog på duschen och satt mig och tittade på dom och då började strecken komma fram på dom med.. helt sanslöst.. Det var ju svagt men har man försökt länge så söker man ju lite efter strecken och det behövdes knappt. Men får man sådär så tror man ju att man är tidigt gravid.

Suck..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester