Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Oj.... kollade igenom mina bilder som jag tagit innan idag och vete fan om jag faktiskt ser något på den här bilden.....
Gick all in och inverterade i photoshop.....
Visst är det här för "tunnt"/"ihåligt" för att vara ett riktigt plus?!
Tror inte att jag är gravid dock, håller på med IVF men denna månad är en sk. väntemånad när jag inte har gjort ngt alls. Bara väntar på att mensen ska komma så att jag får fortsätta med min IVF. Men fick missfall runt mens förra gången och har läst att man lättare kan bli gravid när man haft missfall...så var så klart tvungen att testa mot bättre vetande. Men jag lyckades liksom inte hålla mig mer än 1 timme. BIM är på fredag eller lördag. så borde ju iofs visa starkare ifall det var ngt. Har innan fått plus som inte har varit ngn tvekan om 2 dagar innan bim..
Tebba: ägglossningstestet du visar är inte (precis som du skriver) positivt. Inte heller lite starkt. Testet kommer visa två streck oavsett när i cykeln du testar. Testa lite senare i cykeln. Håller tummarna på att du kommer se ett riktigt positivt test.