• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-06 21:26:45 följande:
    Swea: tack vännen! :) ja nu tycker jag det e dags. Jag har hållt till här i tråden sen dec 11 så nu tycker jag också att det e vår tur ;)
    Och alla andras såklart!
    JAPP!! HEJA HEJA 
  • tebba1978

Hej tjejer!!

Älskar denna tråden och kollar dagligen:) Skulle behöva er hjälp med ägglossningstest. Äter min första kur pergotime och och ätit dem i tre dagar av fem och skulle bara prova ett test i dag. Var ganska starkt men inte positivt men är det vanligt att man får så starkt så tidigt i cykeln? Hoppas någon vet...  
  • idealisten i mig

knasten83: Dåså har det inte den påverkan för dig! =)
    Nä tiden är inte ens kompis när man längtar! Börjar Pergokur nr.8 imorgon, så långa dagar framför här också!

• Knasten83

Idealisten: usch ja, minns förra gången så jobbigt det va. Ska försöka att inte bli så "besatta" denna gången. Vi kör pergo under sommaren, sen planerad inseminering i sep. Hoppas vi lyckas innan! :)

• sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-06-06 22:15:21 följande:
    Här kan du läsa mer om genitalpapillen vilket bör vara det som syns på bilden:
    se.babycenter.com/pregnancy/antenatalhealth/s.../

Håller tummarna för att ni får ett bra svar på FVP på fredag så ni kan koppla av i helgen!   
    tack !!=)

ja jag hoppas verkligen det men inställd att det kan dröja till nästa vecka  
  • Starbaby
    sweasmamma skrev 2012-06-06 22:07:22 följande:
    ni som har pojkar sen tidigare . jag kollade mitt gamla UL ...är det va jag tror ..eller???

Kan det vara en sådan där papill eller vad det heter? I profil kan man oftast inte se skillnad är min erfaranhet.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Jess86
    sweasmamma skrev 2012-06-06 22:17:15 följande:
    intressant .. för isf KAN det ju faktiskt vara en flicka, precis som JAG trodde =)

Ja för visst pekar den i linje med ryggraden Skrattande Men det kanske inte ens är genitalpapillen även om det ser så ut! Spännande hörrdu!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester