• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs skrev 2012-06-06 20:08:24 följande:
    okej härligt! :) jo är i vecka 21 nu :) var på ul idag då jag haft så ont. foglossning hade man usch!
    det blir en grabb :) vet du?
    va det läskigt att göra fostervattenprov?
    Jag har också foglossning! Ont som tusan vissa dagar och vissa dagar känner jag ingenting.
    Men det är helt klart värt det för att få sitt efterlängtade mirakel. ^^
    Förutom det så har jag inte haft några andra "krämpor". :)
  • Niicesara
    sweasmamma skrev 2012-06-06 20:02:58 följande:
    v 17 idag =)

gkorde fvp igår så haft lite spänd mage och väntar spänt på svaren men dr tyckte att det såg finfint ut på UL ..

själv då ?? =) vet du om det är tös eller grabb? =) 
    Hoppas Ni får svar denna vecka så Ni slipper gå och undra. :)
    Men jag har läst om dom som fått 1:2 på DS och bebisen har ändå varit helt frisk. Håller tummarna! :)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-06-06 20:16:06 följande:
    Hoppas Ni får svar denna vecka så Ni slipper gå och undra. :)
    Men jag har läst om dom som fått 1:2 på DS och bebisen har ändå varit helt frisk. Håller tummarna! :)
    ja dr sa att UL såg fint ut , bebis SÅG frisk ut iaf och att svaret brukar INTE vara neg 
  • Puffmajs
    sweasmamma skrev 2012-06-06 20:12:14 följande:
    fy för foglossning , jag har en disk i ryggen som bråkar , svinont!!

nej vi får svar om ett par dagar på provet , då vet vi va det är=) för bebis ville inte visa upp sina privata delar igår=)

ja det va obehagligt samt att det spänner och svider i magen efter !men inte ont eller så !glad att jag gjorde det då vi fick så hög risk för ds , man kan inte tro det är sant !! men nu lääängtar jag efter svaret som KAN dyka upp på fredag annars nästa vecka, väntan är ju VÄRST  
    usch! :(
    okej :)
    Ja usch men nu har du gjort det iaf, du är duktig och stark :)
    hoppas du får ett bra svar =)
  • Knasten83

dag 11 första kuren pergotime.. ägglossning, HALLÅÅÅÅÅ??? När kommer du??????

www.heddishsaker.blogg.se
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-06-06 20:53:43 följande:
    usch! :(
    okej :)
    Ja usch men nu har du gjort det iaf, du är duktig och stark :)
    hoppas du får ett bra svar =)
    tack Hjärta
    hoppas jag med men känner mig lugnare efter att dr kollade grundligt , en av de mest utmärkande med ett ds barn är att de har inget eller dåligt utvecklat näsben ..vår bebis hade jättefint näsben !=) så tummarna hålls =)
  • Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-06-06 20:12:14 följande:
    fy för foglossning , jag har en disk i ryggen som bråkar , svinont!!

nej vi får svar om ett par dagar på provet , då vet vi va det är=) för bebis ville inte visa upp sina privata delar igår=)

ja det va obehagligt samt att det spänner och svider i magen efter !men inte ont eller så !glad att jag gjorde det då vi fick så hög risk för ds , man kan inte tro det är sant !! men nu lääängtar jag efter svaret som KAN dyka upp på fredag annars nästa vecka, väntan är ju VÄRST  
    väntan tar kål på en...
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Puffmajs
    Niicesara skrev 2012-06-06 20:14:43 följande:
    Jag har också foglossning! Ont som tusan vissa dagar och vissa dagar känner jag ingenting.
    Men det är helt klart värt det för att få sitt efterlängtade mirakel. ^^
    Förutom det så har jag inte haft några andra "krämpor". :)
    Ja det kan verkligen göra ont!
    Precis ^^
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-06-06 20:55:44 följande:
    Kanske4a: jag tror helt klart att du är gravid!
    Åh vad jag hoppas att du har rätt!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester