-
ja den är jobbig !! hur går det för dig ???Knasten83 skrev 2012-06-06 20:55:54 följande:väntan tar kål på en...
-
Knasten83 skrev 2012-06-06 20:54:28 följande:dag 11 första kuren pergotime.. ägglossning, HALLÅÅÅÅÅ??? När kommer du??????
Äl-testar du eller letar du symtom? Jag håller på dig, det är din tur nu och vi ska ju plussa tillsammans juh! -
Swea: du är grym!! I vilket fall blir det ett efterlängtat älskat barn! Men förstår, det är en stor omställning om man får barn med speciella behov.
Det går väl.. ;)
Första kuren pergo nu, vill bara att äl ska komma så man känner att man gör vad man kan!
Kanske4; tack söta!!! Ja jag Ältestar. När vi försökte med dottern fick jag alltid äl dag 16-17, nu är det dag 11 så jag får bita mig i läppen! ;) -
Grattis!Yvone skrev 2012-06-06 18:48:06 följande:
Vad ser ni här då? -
Jag tror allt kommer gå super :)sweasmamma skrev 2012-06-06 20:55:34 följande:tack
hoppas jag med men känner mig lugnare efter att dr kollade grundligt , en av de mest utmärkande med ett ds barn är att de har inget eller dåligt utvecklat näsben ..vår bebis hade jättefint näsben !=) så tummarna hålls =) -
tack tjejer!! NI ROCKAR
-
När brukar du ha ÄL? Cykeln blir ofta längre med Pergo -ska gärna vara minst 26dagar för att ägget ska hinna växa nog (dvs. ÄL tidigast vid dag 12).Knasten83 skrev 2012-06-06 20:54:28 följande:dag 11 första kuren pergotime.. ägglossning, HALLÅÅÅÅÅ??? När kommer du??????
För mig blev det en stadig 28-29dagars cykel med Pergo när det innan kunde vara allt mellan 21-31dagar. -
ååhh va jag håller på digKnasten83 skrev 2012-06-06 21:05:25 följande:Swea: du är grym!! I vilket fall blir det ett efterlängtat älskat barn! Men förstår, det är en stor omställning om man får barn med speciella behov.
Det går väl.. ;)
Första kuren pergo nu, vill bara att äl ska komma så man känner att man gör vad man kan!
Kanske4; tack söta!!! Ja jag Ältestar. När vi försökte med dottern fick jag alltid äl dag 16-17, nu är det dag 11 så jag får bita mig i läppen! ;) -
Idealisten: jag har ätit det 9 mån för ett par år sen, då fick jag alltid äl dag 16-17. Nu är första kuren för denna gången. Hoppas den kommer snart! ;) inte så duktig på att vänta
-
Swea: tack vännen! :) ja nu tycker jag det e dags. Jag har hållt till här i tråden sen dec 11 så nu tycker jag också att det e vår tur ;)
Och alla andras såklart!