• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-06-12 09:26:14 följande:
    Men guuuuuud vad glad jag blir. Trodde ingen skulle se!!!!!!

JAG SER!!!!! åhh hoppas det är nått. testade du negativt efter mf?
  • Royalgala
    kanske 4a skrev 2012-06-12 10:37:33 följande:
    Nej vad tråkigt!! 12 dagar är inte för kort, det har jag och har tre barn och uppenbarligen en fjärde på väg. Plus att jag blivit gravid två gånger till som blev utomkveds, men då fastnade ju äggen i äggledaren så det har ju inte så mycket med lutealfasen att göra. Men mindre än 10 dagar ska man väl inte ha.
    ok skönt.
    Har inte haft koll på det tidigare riktigt. Har ju fyra barn (och fem MF som beror på brist på gulkroppshormon tror vi) och då för 17 år sedan när min förste föddes hade jag ingen koll på cyklerna överhuvudtaget men det gick ju bra och med de två yngsta har jag haft stenkoll på ÄL och det lönade sig men nu har ju cyklen flippat totalt. Är kanske bara för att man VILL så mkt.
    Men nya tag igen. Berättade för min man nu att mensen kommit och då kosntaterade han att vi helt enkelt har för lite sex så det får vi råda bot på.
    (tur att man hyrt stuga med mina föräldrar (eller inte....  den veckan jag har ÄL. Hoppas det är en STOR stuga bara med många rum......hahah)
  • Gutan

Inhelg!!! Jag ser! Jag ser! Jag seeeer! Ååååååå! Gumman! Grattis!

• längtande83a

Vad tror ni?!

1. är helt original.

2. ändrad kontrast.

3. markerat med prickar och ändrad kontrast.

Är på bim - 2 -4.
  • Skrutt 83

Inleg: Trixade din bild och där ser man tom att det är svagt rosa!

Hur såg det ut när tiden gått ut? Mina första tveksamma test blev tydligare och mer rosa efter att tiden gått ut. Vågar mig på ett försiktigt grattis tror absolut på ett starkare streck närmsta dagarna!

Melvin 2009-01-02 & Liten i magen BF 2012-09-06
  • kanske 4a
    längtande83a skrev 2012-06-12 11:27:22 följande:

Vad tror ni?!

1. är helt original.

2. ändrad kontrast.

3. markerat med prickar och ändrad kontrast.

Är på bim - 2 -4.
    Vad är det för test? Det är lurigt när strecket är så där smalt och de är färgrester på testet också. Jag skulle ta ett nytt om jag var du´. 
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • alexander2011

Har fått tid nu hos en privat gyn :) 29:e aug :) så nu kanske det börjar hända nått. iofs så hoppas jag att vi lyckas innan dess

• laluna88
    TessLiihten skrev 2012-06-12 10:01:43 följande:
    Kikar in en snabbis. Jag är här och läser, men jag kommenterar inte så mycket numera, då jag tagit en paus.

ÄL-vecka nu då. Den Fertila perioden har börjat. Jag ska inte ha ÄL förrän de 12-13. Men jag tänker inte ta några tester. Då jag känner av när jag har ÄL. (Gjorde i alla fall förra gången). Blir mindre stress och tvång när man inte har så stor "koll".

Grattis till er som plussat och lycka till ni andra!{#emotions_dlg.flower} 
    Lycka till gumman <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester