• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg: jag ser! Tror absolut på plus!! :)

• HelenFr

Inelg: Har du haft neg efter MF så ser det ju väldigt lovande ut, man ser ju definitivt ett steck :)

• Royalgala

oxå kom mensen antingen sex dagar för sent (om man går efter min uträkning) eller 3 dagar för tidigt (om man går efter fullt utslag på ÄL-testen),  jag som alltid haft superregelbunden cykel de senaste 10 åren!!
    typiskt om det skall börja klydda nu när man vill ha en sladdis?!

Nu är det ÄL 3/7 om allt återgår till det normala: Äl dag 22 och mens dag 34.
    Är 12 dagar för kort lutealfas??

(denna månad hade jag endast 9-10 dagar lutealfas om man utgår från fullt utslag på ÄL-test (som jag hade i tre dagar) och smärta.

önskar oss en femma
  • TessLiihten

Kikar in en snabbis. Jag är här och läser, men jag kommenterar inte så mycket numera, då jag tagit en paus.

ÄL-vecka nu då. Den Fertila perioden har börjat. Jag ska inte ha ÄL förrän de 12-13. Men jag tänker inte ta några tester. Då jag känner av när jag har ÄL. (Gjorde i alla fall förra gången). Blir mindre stress och tvång när man inte har så stor "koll".

Grattis till er som plussat och lycka till ni andra!{#emotions_dlg.flower} 

• Flisan79

Royalgala: 12 dagar är helt normalt. Under 10 dagar KAN ge problem men det beror på hur snabbt ägget fäster.

• lillabambi
    Inelg skrev 2012-06-12 09:37:32 följande:
    Jag har haft neg efter MF ;)
    Jag ser oxå, håller tummarna för att du ska få ett starkare test
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-06-12 07:04:59 följande:

söt du är!! Jag blir alltid lika glad när jag ser att du är inne och uppdaterar! Hjärta
    Tänk va tiden går! v 26!! Härligt! Ingen magbild så vi får se? *nyfiken*

Mår du bra?   

Ja nu mår jag mycket bättre.. Men äter min medicin mot illamående än.. Finns en bild från v 22 i mitt galleri. ska ta llite nya bilder snart =)=)
  • kanske 4a
    Royalgala skrev 2012-06-12 09:31:58 följande:
    oxå kom mensen antingen sex dagar för sent (om man går efter min uträkning) eller 3 dagar för tidigt (om man går efter fullt utslag på ÄL-testen),  jag som alltid haft superregelbunden cykel de senaste 10 åren!!
    typiskt om det skall börja klydda nu när man vill ha en sladdis?!

Nu är det ÄL 3/7 om allt återgår till det normala: Äl dag 22 och mens dag 34.
    Är 12 dagar för kort lutealfas??

(denna månad hade jag endast 9-10 dagar lutealfas om man utgår från fullt utslag på ÄL-test (som jag hade i tre dagar) och smärta.

Nej vad tråkigt!! 12 dagar är inte för kort, det har jag och har tre barn och uppenbarligen en fjärde på väg. Plus att jag blivit gravid två gånger till som blev utomkveds, men då fastnade ju äggen i äggledaren så det har ju inte så mycket med lutealfasen att göra. Men mindre än 10 dagar ska man väl inte ha.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester