Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Inelg: jag ser! Tror absolut på plus!! :)
Inelg: jag ser! Tror absolut på plus!! :)
Inelg: Har du haft neg efter MF så ser det ju väldigt lovande ut, man ser ju definitivt ett steck :)
Men guuuuuud vad glad jag blir. Trodde ingen skulle se!!!!!!
oxå kom mensen antingen sex dagar för sent (om man går efter min uträkning) eller 3 dagar för tidigt (om man går efter fullt utslag på ÄL-testen), jag som alltid haft superregelbunden cykel de senaste 10 åren!!
typiskt om det skall börja klydda nu när man vill ha en sladdis?!
Nu är det ÄL 3/7 om allt återgår till det normala: Äl dag 22 och mens dag 34.
Är 12 dagar för kort lutealfas??
(denna månad hade jag endast 9-10 dagar lutealfas om man utgår från fullt utslag på ÄL-test (som jag hade i tre dagar) och smärta.
Jag har haft neg efter MF ;)
Kikar in en snabbis. Jag är här och läser, men jag kommenterar inte så mycket numera, då jag tagit en paus.
ÄL-vecka nu då. Den Fertila perioden har börjat. Jag ska inte ha ÄL förrän de 12-13. Men jag tänker inte ta några tester. Då jag känner av när jag har ÄL. (Gjorde i alla fall förra gången). Blir mindre stress och tvång när man inte har så stor "koll".
Grattis till er som plussat och lycka till ni andra!
Royalgala: 12 dagar är helt normalt. Under 10 dagar KAN ge problem men det beror på hur snabbt ägget fäster.