• Puffmajs

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bebis har kickboxning i magen varannan timme :P

kul att se fler plus <3

• längtande83a
    kanske 4a skrev 2012-06-12 11:31:40 följande:
    Vad är det för test? Det är lurigt när strecket är så där smalt och de är färgrester på testet också. Jag skulle ta ett nytt om jag var du´. 
    Testet heter Accurate. Ja det är lurigt, men det smala strecket är rosa, inte grått som jag sett flera av er nämna.
  • Snigo
    längtande83a skrev 2012-06-12 11:27:22 följande:

Vad tror ni?!

1. är helt original.

2. ändrad kontrast.

3. markerat med prickar och ändrad kontrast.

Är på bim - 2 -4.
    jag skulle tyvärr gissa på ett spök, dels så är de mer grått än rosa och jag skulle tro de ska vara lika brett som kontrollstrecket? =(

• Snigo
    Inelg skrev 2012-06-12 06:19:49 följande:
    Tjejer.
    Kände super skum igår hela dagen och för att vara ärlig i några dagar, tex vaknade av hugg i vä äggstock och ömma bröst igår natt... går in på detaljer sen.. måste dra till jobbet.
    Tog detta test imorse bara för att.. Skulle vara så jäkla mkt flyt om jag skulle blivit gravid bara 2 v efter MF. Skäms

Vad säger ni???

ser precis ut som mitt första på äl + 8! Fick även gravid 1-2 några timmar senare  
  • Inelg

Skrutt. Detta är precis inom tiden men de såg lika dana ut efter också. Det gjorde de sist med när MF.

Tack så jätte mkt för att du trixxade ja man ser ju rosa nu. Jag var lite oklar med färgen först

• sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-12 12:13:11 följande:
    Skrutt. Detta är precis inom tiden men de såg lika dana ut efter också. Det gjorde de sist med när MF.

Tack så jätte mkt för att du trixxade ja man ser ju rosa nu. Jag var lite oklar med färgen först
    när har du bim? ta ett annat test eller digitalt =) håller tumamrna 
  • Es Mamma

Inelg - Jag (och många andra) har blivit gravida direkt efter mf, så det är inte omöjligt :) Ser ju helt klart lovande ut! Har du fler tester så du kan testa imorgon?

• sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-06-12 11:48:10 följande:
    bebis har kickboxning i magen varannan timme :P

kul att se fler plus <3
    heja heja =)
  • Inelg

Å va alla är mysiga och peppande. Ni är underbara.

Es mamma: ja jag har en massa gravtest från testlagret för jag beställde en hel lada test efter MF. Trodde det skulle ta tid det här. Har även ett digitalt hemma.

Snigo. Hur mår du?
    Alltså jag skulle bara den lyckligaste tjejen på jorden om jag verkligen är gravid

Sweasmamma: jag har digitalt hemma men tänker att det kanske inte ger utslag ännu när det är så lite hcg i blodet ännu och svaga tester..!?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester