Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
men jag tycker det ser rosa ut
Alex. ;) åååå Ush nu blir jag nojjig.
Fresten jag menar ÄL 2v efter MF så klart och pos ÄL +11. Vet inte hur det blev 2v. Haha
Jag gjorde ett cb test igår helt neg. Idag på förm gjorde jag ett nytt där jag anade ett supersvagt streck så tog isär d å då såg både mon man å hans kompis ett + men väldigt svagt. Är på dag 27 nu å min mens borde komma på tors annars om jag går från dem senaste mens jag haft.. Har bara haft mens 2 ggr sen jag slutade m ppiller. OM jag är gravid är detta barn nr 3 å 1a försöket. Ska köpa digitalt sen å ska försöka vänta tills imorgon :)
Jag är på äl+ 5-8 (vet inte riktigt när ÄL var) och jag har sånn jäkla mensvärk så det är helt sjukt. Andra månader har det vart en svag molande värk men nu känns det som att mensen kommer när som helst fasten den inte ska komma förens om 9 dagar. Känns jättejobbigt med ständig smärta.
Jag hoppas att det är ett positivt tecken!
Snigo det är bredare i ljuset, men fick inte med det på bild. Men det är bara det tunna strecket som syns när man fotar. Mitt första spökstreck :/
Snigo jag lade upp bild för att få respons, så be inte om ursäkt! :) vårt 25.e försök och andra pergotime kuren och första spöktestet. Därav mitt desperata försök att få det "se bra ut". Jag är väldigt tacksam för din ärlighet och för att du visar dina spök.