• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-06-12 14:30:03 följande:
    Snigo Alex. Tror ni verkligen det fast jag just haft MF och de är så svaga att man inte kan se vilken färg det är!!??

men jag tycker det ser rosa ut
  • Elmiina
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-12 14:41:37 följande:
    Jag fick mf i vecka 9 mitten på april & fick tillbaka mensen nu för ett tag sen. Itorsdsgs fick håg ruskit ont i magen och typiska älflytningar så tors morgon tog jag ett ÄL test och fick utslag, starkt och även starkt fredag lite svagare bara. Vi gade sex tis,tors,fre sen va vi ifrån varann i helgen tyvärr. Hade annars gärna sexat lördag med... Prickade vi äl då? ska man ligga när man får utslag eller efter det?

Min första son kom lixom bara till utan planering så jag är lite dålig på dethär
    Låter som att din ÄL var då på lördagen om du fick fullt utslag på torsdagen. Man ska helst ha sex dagarna innan samt på ÄL dagen. Och spermierna lever ju upp till 5 (ibland mer) dagar så det låter som att ni har prickat in det helt rätt =) Lycka till!
  • Inelg

Fresten jag menar ÄL 2v efter MF så klart och pos ÄL +11. Vet inte hur det blev 2v. Haha

• Knastintis

Jag gjorde ett cb test igår helt neg. Idag på förm gjorde jag ett nytt där jag anade ett supersvagt streck så tog isär d å då såg både mon man å hans kompis ett + men väldigt svagt. Är på dag 27 nu å min mens borde komma på tors annars om jag går från dem senaste mens jag haft.. Har bara haft mens 2 ggr sen jag slutade m ppiller. OM jag är gravid är detta barn nr 3 å 1a försöket. Ska köpa digitalt sen å ska försöka vänta tills imorgon :)

• Elmiina

Jag är på äl+ 5-8 (vet inte riktigt när ÄL var) och jag har sånn jäkla mensvärk så det är helt sjukt. Andra månader har det vart en svag molande värk men nu känns det som att mensen kommer när som helst fasten den inte ska komma förens om 9 dagar. Känns jättejobbigt med ständig smärta.

Jag hoppas att det är ett positivt tecken!

• alexander2011

Inleg trixade dina, jag är inte super bra på det men försökte. du får titta sj :)
  • längtande83a

Snigo det är bredare i ljuset, men fick inte med det på bild. Men det är bara det tunna strecket som syns när man fotar. Mitt första spökstreck :/

• Snigo
    längtande83a skrev 2012-06-12 14:56:00 följande:
    Snigo det är bredare i ljuset, men fick inte med det på bild. Men det är bara det tunna strecket som syns när man fotar. Mitt första spökstreck :/
    förlåt om jag verkar negativ men jag vill aldrig ge någon förhoppningar om jag är osäker om de är spök.

Jag måste berätta om ett av mina spök åt er.. Vi har försökt ca 10 månader så de har blivit många test! Jag beställde hem från babytime dom känsliga 10m. Började testa kanske en vecka efter äl och testade fram till mensen hälften av testen såg ut så här, ev lite svagare. Testade med massor av andra märken, neg på alla! Så jag är 100% att de var spök, helt världelösa tester! Köp inte babytime, de var jätte många som skrev grattis m.m.. men jag visste att de va nå galet när de inte blev starkare. De kunde va neg en dag och nästa kunde man få ett spök igen. TRIST!!

Här kommer bilden på 2 SPÖK från babytime

• längtande83a

Snigo jag lade upp bild för att få respons, så be inte om ursäkt! :) vårt 25.e försök och andra pergotime kuren och första spöktestet. Därav mitt desperata försök att få det "se bra ut". Jag är väldigt tacksam för din ärlighet och för att du visar dina spök.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester