• miiis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
  • EQ85
    miiis skrev 2012-06-12 16:12:39 följande:

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
    jag ser
  • miiis

Hoppas det blir starkare för sambon fyller år på måndag så det skulle vara så kul och ge honom en sån present :)

• Royalgala

...men nu blöder jag inte mer???? Kom endast rött en gång i förmiddags och trodde garanterat att det var mensen som kom. Är på ÄL+9-10 idag. Kan det kanske vara nidis faste det var klarrött??
    ALDRIG haft nidblödning innan så vet inte hur det ter sig.
    SÅ förvirrad nu ju.
    Har som mensvärk iaf. Hmmm

• Inelg

Det ser klart gravid ut :)
  • miiis
    Inelg skrev 2012-06-12 16:59:41 följande:
    Det ser klart gravid ut :)
    Åh vad jag hoppas :) Synd att man måste vänta tills det blir starkare
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-06-12 15:06:49 följande:
    förlåt om jag verkar negativ men jag vill aldrig ge någon förhoppningar om jag är osäker om de är spök.

Jag måste berätta om ett av mina spök åt er.. Vi har försökt ca 10 månader så de har blivit många test! Jag beställde hem från babytime dom känsliga 10m. Började testa kanske en vecka efter äl och testade fram till mensen hälften av testen såg ut så här, ev lite svagare. Testade med massor av andra märken, neg på alla! Så jag är 100% att de var spök, helt världelösa tester! Köp inte babytime, de var jätte många som skrev grattis m.m.. men jag visste att de va nå galet när de inte blev starkare. De kunde va neg en dag och nästa kunde man få ett spök igen. TRIST!!

Här kommer bilden på 2 SPÖK från babytime

litar heller inte på babytimes :( har sj fått sånna sträck som du har fått där :(
  • alexander2011

asså jag tror att du kommer få starkare för det ser väldigt bra ut. tror inte det är spök :)
  • skumbanan

Äl + 8  och har använt billiga testers stickor.. Samt något jag hittat på e-bay (den tunna stickan).
    Ser någon något?  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester