• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-06-12 17:19:58 följande:

Äl + 8  och har använt billiga testers stickor.. Samt något jag hittat på e-bay (den tunna stickan).
    Ser någon något?  

tycker mig ana på båda faktiskt....
  • alexander2011

kan man känna sähår innan mensen?

värker, pulserar eller sticks, vet inte hur jag ska förklara men inne i underlivet på vänster sida :S
    känner mig absolut inte gravid. har mensvärk emellanåt men inte konstant, mådde illa i morses o har stickningar i brösten emellanåt. men det kan vara så innan mensen va?

mina stickor kom inte idag heller. och jag har inte fått nått svar av TL så när testerna skickas ut vet jag inte.

jag vet heller inte när jag skulle haft min mens men om jag räknar efter dagarna så hade jag mens den 5:e maj. bim+7 då?? hade äl känningar den 16-18:e maj o sen värk den 22:e. hade flytningar runt bim men nu torrperiod.

så vad tror ni??        

• sweasmamma
    miiis skrev 2012-06-12 16:12:39 följande:

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
    jag vågar NÄSTAN säga grattis =) wohooo... digitalt ?
  • alexander2011

skumbanan: eftersom jag ser på båda även på den otrixade ås vågar jag säga GRATTIS :) trixade din bild så det syns tydligare :)
  • skumbanan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-12 17:24:02 följande:
    skumbanan.. jag ökade klarheten och skärpan och sen drog jag upp kontrasterna.....

särskilt på det nedersta syns det ju....

Får hålla tummarna!  Jag ser inget på det översta. Jag har BIM på söndag men har haft bruna/rosa flytningar i 4 dagar  vilket jag aldrig annars brukar ha.. Hmm, vet ej om det är bra eller dåligt. Så naiv som man är tog jag ett cb digital som sa "inte gravid" åt mej.
  • skumbanan
    alexander2011 skrev 2012-06-12 17:21:26 följande:
    kan man känna sähår innan mensen?

värker, pulserar eller sticks, vet inte hur jag ska förklara men inne i underlivet på vänster sida :S
    känner mig absolut inte gravid. har mensvärk emellanåt men inte konstant, mådde illa i morses o har stickningar i brösten emellanåt. men det kan vara så innan mensen va?

mina stickor kom inte idag heller. och jag har inte fått nått svar av TL så när testerna skickas ut vet jag inte.

jag vet heller inte när jag skulle haft min mens men om jag räknar efter dagarna så hade jag mens den 5:e maj. bim+7 då?? hade äl känningar den 16-18:e maj o sen värk den 22:e. hade flytningar runt bim men nu torrperiod.

så vad tror ni??        

Visst hade du fått tid hos gyn? Skönt att reda utvad som sker i kroppen!
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:28:22 följande:

Visst hade du fått tid hos gyn? Skönt att reda utvad som sker i kroppen!
    jo det ahr jag men inte förens den 29:e aug :(

jo det känns skönt att äntligen få rett ur huvudet att det kanske kan vara nått som är fel. blev lite orolig när bm sa att jag kanske inte har äl eftersom mensen verkar ha hoppat över denna månaden oxå. asså 2 ggr på 3 månader :( 
  • Inelg
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:19:58 följande:

Äl + 8  och har använt billiga testers stickor.. Samt något jag hittat på e-bay (den tunna stickan).
    Ser någon något?  

Jag ser också.. Ett rosa tunnt sträck nederst
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester