• MandyPandy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det händer så mycket här under en arbetsdag så jag hänger inte med. :P

Grattis till er med tydliga plus!!
    Ni med inte lika tydliga, stackars oss. det här är skitjobbigt! Ena sekunden är man glad och drömmer iväg, och nästa är jag bitter för att jag vill NUNUNU!!

Detta är mitt senaste, vad tror ni? igår visade det ingenting, och idag mer än i lördags.. detta är inte samma nr som dom som ska vara dåliga, om nu inte alla är det..?    

• LaReina

Hele

Helenmedh skrev 2012-06-19 18:59:16 följande:
    HAha vaa?! Fan jag vågar inte :P Men skulle vara bra eftersom vår fertilitetsläkare skrev ut mediciner som man INTE ska äta om man är gravid... Hmm.. Åh tänk om? 

Jag tror på din bild med!! Fan va kul..
    När ska du testa med digitalt??? =) 
  • Helenmedh
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 19:00:50 följande:
    Hele

Jag tror på din bild med!! Fan va kul..
    När ska du testa med digitalt??? =) 
    Oj det vet jag inte ;P Uteblir mensen så ska jag testa med digitalt.. Men det är ju några dagar:/ Och då är det fort som fasen att höra av sig till kliniken eftersom då måste jag ha min spruta mot att inte stöta bort fostret.. Om det nu är så att jag är gravid och hinner så långt... Ohh vilket gissel! 

Men du är ju gravid, helt säkert!  
  • LaReina

Jag hoppas det går vägen för er!! Jag håller mina tummar och tår

Kan det inte vara spök eftersom många får spök på CB?? Jag blir så rädd...

• strumpan123

får fortfarande samma skitiga äckliga svaga streck....och är på bim+9  ååååh tror det bara är skräptest....bojkotta TL nu..aldrig mer test från dom

• EQ85
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 18:46:06 följande:

Trixa trixa =) syns bättre i verkligheten men fick stå i toaletten och ta bild då jag vill överraska min sambo sen med ett digitalt om det nu skulle vara något =) Hade hållt mig från att kissa ca 3 timmar och testet är från klockan 18:30 ca =)
    det är plus
  • LaReina
    EQ85 skrev 2012-06-19 19:25:53 följande:
    det är plus

Imorgon laddar jag upp digitalt då så får vi se Hoppas hoppas!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester