• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Amandasmamma: Grattis!

• LaReina
    Helenmedh skrev 2012-06-19 18:48:42 följande:
    Jag tror på gravid jag När är bim? 

Jag hoppas verkligen det!! Ska testa med digitalt imorn med morgonkiss!
    Lite osäker men typ 20-21 juni =) 
  • Inelg

Amandas mamma.. Du behöver inte trixxa den. det sysn klart och tydligt! Du är gravid GRATTISS!!

• Helenmedh
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 18:49:34 följande:
    Jag hoppas verkligen det!! Ska testa med digitalt imorn med morgonkiss!
    Lite osäker men typ 20-21 juni =) 
    Jag kan nästan ge min högra hand på att det kommer stå Gravid
    Grattis! 
  • Skrutt 83

Grodan: beklagar den stora sorgen.. :( stort grattis till ett underbart fint +!

HelénemedH: ser bra ut!! :)

Swea: Ring till sjukvårdsrådgivningen och hör med dem vad de tror, säkert ingen fara men man blir ju så lätt orolig.

Amandasmamma2010: Ser ut som ett jättefint +!!! Grattis!!!

• isflikkan1

Helenmedh, jag ser det defenitivt!! Åk å köp ett digitalt.... Gissar vecka 1-2 :)

GRATTIS!!! 

Själv plussade jag 7/6 :) I mina ögon skittidigt, endast 7 el 8 dagar efter äl :)

• LaReina

Tack snälla allihopa för alla grattis =) Men jag väntar till imorgon med att ta in alla era grattis när jag har testat med digitalt Puss & Kram

• LaReina

Förresten testade med TL tester idag mitt på dagen, jag har dom som har LOTnr 120420 och det vart blankt!! Hmmm...

• Helenmedh
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 18:54:12 följande:
    Helenmedh, jag ser det defenitivt!! Åk å köp ett digitalt.... Gissar vecka 1-2 :)

GRATTIS!!! 

Själv plussade jag 7/6 :) I mina ögon skittidigt, endast 7 el 8 dagar efter äl :)
    HAha vaa?! Fan jag vågar inte :P Men skulle vara bra eftersom vår fertilitetsläkare skrev ut mediciner som man INTE ska äta om man är gravid... Hmm.. Åh tänk om? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester